به مناسبت سالروز تأسیس بسیج مستضعفین برگزار شد/

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در هرسین+تصویر

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 26772|15:13 - 1395/09/05
نسخه چاپی
اجتماع بزرگ مدافعان حرم در هرسین+تصویر
صبح امروز و به مناسبت سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) و با حضور بسیجیان شهرستان اجتماع بزرگ مدافعان حرم در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز و به مناسبت سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) و با حضور بسیجیان شهرستان اجتماع بزرگ مدافعان حرم در هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر از حضور مسئولین و بسیجیان شهرستان اظهار داشت: امروز این تجمع به نام مدافعان حرم برگزار شده است و این بسیج است که باعث ماندگاری و توسعه کشور در تمام زمینه ها شده است.

 

وی افزود: مدافعان حرم انتخاب شده بودند همچنانکه شهدای ما در دوران جنگ تحنیلی هم انتخاب شده بودند و علت این موضوع ایمان و اعتقاد و در راه خدا قدم برداشتن است.

 

در ادامه سردار آسیابانی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت(ع) در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج  اظهار داشت: در اوایل انقلاب کشورهای ابرقدرت و آنهایی که منافعشان در ایران به خطر افتاده بود اظهار داشت: هر از چند گاهی به بهانه ای قصد حمله به ایران را داشتند و تنها نهادی که می توانست در برابر آنها مقابله کند همین بسیج مردمی بود که در هشت سال جنگ تحمیلی برجسته ترین نقش ها را در جنگ ایفا کرد.

 

وی افزود امروز نقش بسیج بر هیچکس پوشیده نیست و حتی ابرقدرت ها هم اعتراف می کنند که بسیجی که ایاران در اختیار دارد می تواند در مقابل قوی ترین ارتش های جهان مقابله کند و این قدرت بسیج بواسطه ایمان به خدا و تبعیت از ولایت فقیه است.

 

این یادگار هشت سال دفداع مقدس تصریح کرد:  بسیج چگونه زیستن را به انسان می آموزد و امروز ما در تمام عرصه های تداوم انقلاب اسلامی ایاران ردپای بسیج را می توانیم ببینیم.

 

سردار آسیابانی در ادامه اظهار داشت: امروز بسیجیان ما به عنوان مستشاران نظامی در کشورهای اسلامی حماسه می آفرینند، برخی ها شاید این سوال را برایشان پیش بیاید که چرا ما در سوریه می جنگیم، این جملات یا از روی ناآگاهی است یا از روی عداوت و دشمنی است.

 

وی افزود:  مگر شعار اول انقلاب ما غیر از حمایت از مظلوم بود، امروز حضور بسیجیان ما در کشورهای اسلامی باعث شده که سوریه از خطر سقوط نجات پیدا کند و این باعث شده تا این کشورها از الگوی بسیج استفاده کنند.

 

بسیجی  نباید افتخار بسیجی بودن را با پول و دنیا عوض کند چرا که این نهاد با سختی و کوشش به اینجا رسیده است و امروز به عنوان یک درخت تنومندی شده که می تواند در برابر دشمن بایستد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد