فرمانده سپاه ناحیه هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» در هرسین برگزار می شود

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 26614|18:29 - 1395/08/10
نسخه چاپی
رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» در هرسین برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه هرسین از برگزاری رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» در منطقه عمومی قلعه جوق شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت: رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» در منطقه عمومی قلعه جوق شهرستان با حضور گردان های واکنش سریع بیت المقدس و کوثر ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان به مدّت دو روز (13و 14آبان ماه) برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه "رمز این رزمایش «یا محمّد رسول الله(ص)» است"، افزود: با نصب العین قرار دادن منویات دلسوزانه و حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر جدی و واقعی بودن رزمایش ها، می بایست اقدامات و تاکتیک های اجرایی در رزمایش بزرگ عملیاتی «الی بیت المقدس» نزدیک به واقعیت باشد تا عزیزان بسیجی درک بهتری از رزمایش داشته باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: این رزمایش با محک زدن بخشی از ظرفیت های سپاه و بسیج با هدف حفظ و ارتقای آمادگی و توان رزم بسیجیان و نمایش اقتدار گردان های واکنش سریع بیت المقدس و کوثر ناحیه مقاومت سپاه بسیج شهرستان هرسین برگزار می شود.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت: در روز اول رزمایش نیروها با استقرار در منطقه رزمایش تحت آموزش های تمرینات  تاکتیکی، جهت یابی و برگزاری کلاس های عقیدتی حلقات صالحین و ....قرار می گیرند.

 

وی افزود: روز دوم در واقع مرحله اصلی رزمایش است که نیروها با انجام عملی آموزش هایی که در روز اول دیده اند اقدام به انجام اقداماتی همچون تک و تصرف مواضع دشمن فرضی، عملیات هلی برن و ضد هلی برن و کنترل معابر وصولی و اغتشاش و ضد اغتشاش و ...می نمایند

 

سرهنگ محمدی در پایان تصریح کرد: ان شاءالله با توکل به خداوند متعال و رعایت اصل اخلاص و همکاری و تعامل بیش تر نیروهای عزیز شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر رزمایش عملیاتی «الی بیت المقدس» در هرسین باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد