در حوزه انتخابی کنگاور،صحنه و هرسین؛

از مجموع 22 داوطلب؛ 17 نفر از فیلتر هیئت اجرایی عبور کردند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 21904|14:00 - 1394/10/15
نسخه چاپی
از مجموع 22 داوطلب؛ 17 نفر از فیلتر هیئت اجرایی عبور کردند
فرماندار کنگاور گفت: از مجموع 22 نفری که در حوزه انتخابی کنگاور،صحنه و هرسین ثبت نام کردند،پس از بررسی های هیئت اجرایی یک نفر انصراف و 4 نفر دیگر ردصلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، شریف خسروی فرماندار کنگاور در گفتگو با آفتاب کنگاور بیان داشت :نتیجه بررسی صلاحیت ها امروز به داوطلبان به صورت محرمانه اعلام میشود و داوطلب هایی که رد صلاحیت شده اند از فردا می توانند به مدت چهار روز اعتراض خود را اعلام کنند.

وی اظهار کرد: بررسی صلاحیت ها براساس اعلام مراجع چهارگانه و تحقیقات محلی هیات های اجرایی انجام شده است.
رئیس ستاد حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین گفت: به اکثر نامزد ها فرصت داده شده که در یک رقابت سیاسی شرکت کنند و امیدواریم با ایجاد یک فضای سالم و مطلوب زمینه برای حضور حداکثری و پرشعور مردم در انتخابات ایجاد شود.

فرماندار کنگاور در ادامه در خصوص شایعاتی مبنی بر رد صلاحیت دو نفر از نامزدهای شاخص این حوزه انتخابیه بیان داشت: متاسفانه در دوره های گذشته نیز از این شایعات وجود داشته ولی برخلاف شایعات و گمانه زنی ها هیچ یک از نامزدهای مطرح در این دوره رد صلاحیت نشده اند.

وی خاطرنشان کرد: دو نامزد مطرح از افراد شناخته شده در منطقه هستند و براساس استعلام ها و تحقیقات محلی دلیل قانونی بر رد صلاحیت آنها ارائه نشده است و اگر کوچکترین مدرکی دال بر تخلف هر کاندیدایی چه مطرح و یا غیرمطرح وجود داشته باشد به طور قطع براساس قانون به آن عمل می شود.

رئیس ستاد حوزه انتخابایه کنگاور، صحنه و هرسین در پایان با اشاره به اتفاقات سیاسی اخیر در منطقه و عربستان گفت: باید ضمن مرزبندی های فکری و حزبی در انتخابات، بیش از هر چیزی به یک انسجام ملی اندیشید تا مبادا با دامن زدن به برخی از شایعات و بد اخلاقی های سیاسی به دستاویزی برای دشمنان نظام و انقلاب تبدیل شود.