شنیده ها در حوزه انتخابیه هرسین-صحنه-کنگاور حکایت می کند/

عبور 80 درصد کاندیداها از فیلتر هیات های اجرایی/ رسیدگی به هیات نظارت سپرده شد

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 21880|23:44 - 1394/10/14
نسخه چاپی
عبور 80 درصد کاندیداها  از فیلتر هیات های اجرایی/ رسیدگی به  هیات نظارت سپرده شد
شنیده ها حکایت از این دارد که هیات های اجرایی انتخابات جور رسیدگی به صلاحیت کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را به هیات نظارت سپرده است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،در حالی که بر اساس پیش بینی ستاد انتخابات کشور فردا مرحله اول بررسی وضعیت کاندیداها توسط هیات های اجرایی به پایان می رسد و افرادی که در این مرحله رد صلاحیت شده اند به آن ها اعلام خواهد شد،  شنیده ها از تایید حدود هشتاد درصدی نامزدهای ثبت نام شده برای حضور در انتخابات  مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات خبر می دهند.

 

درحالیکه زمان قانونی بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات تا بامدا فردا ادامه دارد ، بازار داغ شنیده ها از انتخابات مجلس دهم حوزه انتخابیه هرسین ، صحنه، کنگاور  امروز قوت بیشتری گرفته و شنید ها حکایت از آن دارد که در حدود 80در صد نامزدها موفق به عبور از فیلترهای اجرایی شده اند.

 

البته این تعداد به استثنای افرادی است که در خارج از شهرستان ثبت نام کرده اند و هنوز آمار دقیقی تأیید یا رد از این افراد منتشر نشده است.

گفتنی است مرحله تأیید هیئت های اجرایی مختص به شهرستان ها بوده و افرادی که در این مرحله تأیید یا رد می شوند این وضعیت می تواند در مرحله هیئت های نظارت که بررسی ها دقیق تر است تغییر کند.