یک کاندیدای مجلس شورای اسلامی:

پیش بینی حضور حداکثری مردم را در انتخابات داریم/ توصیه به افراد رد صلاحیت شده تمکین به قانون است

سرویس: سیاسیکد خبر: 21823|14:37 - 1394/10/13
نسخه چاپی
پیش بینی حضور حداکثری مردم را در انتخابات داریم/ توصیه به افراد رد صلاحیت شده تمکین به قانون است
یک کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که احیانأ به هر دلیلی از فیلتر شورای نگهبان و مجاری قانونی عبور نمی کنند توصیه تمکین به قانون را برای آنها داریم چرا که ما معتقدیم این عزیزان می توانند در سنگر های دیگر و به عنوان سرباز نظام و ولایت خدمت کنند.

علی صفر رضایی دکترای علوم سیاسی و کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاردیوانگاه  در خصوص ارزیابی از وضعیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: اعتقاد بنده بر این است که مردم در این دوره با تعدد بیشتری در پای صندوق های رای حاضر می شوند و این موضوع وضعیت را متفاوت می کند چرا که ما هم بایستی به پر شور تر کردن این حضور کمک کنیم.

 

وی در خصوص رعایت خطوط قرمز نظام و بحث فتنه  در بحث انتخابات افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند خطوط قرمز نظام باید رعایت شود چرا که این نظام حاصل خون هزاران شهید بوده و وظیفه ما حراست از آن است.

 

این کاندیدای احتمالی در زمینه تعداد بالای ثبت نام کنندگان و احتمال رد صلاحیت شدن برخی از این افراد خاطرنشان کرد: ملاک در این راستا نظر شورای نگهبان است. این نهاد در استان ها نمایندگی دارد و  وضعیت ها را بررسی و با توجه به قانون برخورد می کند.

 

رضایی در ادامه اظهار داشت: کاندیداهایی که صلاحیت آنها تأیید شده در صورت جلب اعتماد مردم و اخذ آرا به مردم خدمت کنند و کسانی هم که در این عرصه رای نمی آورند رقیب پیروز را در جهت پیشرفت نظام همراهی کنند.

 

وی افزود: کسانی که احیانا به هر دلیلی از فیلتر شورای نگهبان و مجاری قانونی عبور نمی کنند توصیه تمکین به قانون را برای آنها داریم چرا که ما معتقدیم این عزیزان می توانند در سنگر های دیگر و به عنوان سرباز نظام و ولایت خدمت کنند.