حجت الاسلام روح الله باقری :

آمار کاهش رکود و تورم دولت برای مردم قابل لمس نیست/نباید اجازه داد که انتخابات بستری برای سوء استفاده دشمن شود

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 21785|17:05 - 1394/10/11
نسخه چاپی
آمار کاهش رکود و تورم دولت برای مردم قابل لمس نیست/نباید اجازه داد که انتخابات بستری برای سوء استفاده دشمن شود
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز شهرستان با اشاره به بحث رکود در کشور و نامه 200نماینده مجلس در این خصوص گفت: امیدواریم که دولت در این زمینه چاره ای بیاندیشد، آماری که دولت از کاهش گرانی می دهد برای مردم قابل لمس نیست.

 یه گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با علمای جهان اسلام اظهار داشت در این جلسه معظم له به چند مبحث اشاره کردند، اولین نکته بحث وحدت بود که مورد تأکید تمام ادیان است و همین وحدت آغازی است برای تشکیل حکومت و تمدن جدید اسلامی که پایه گذار آن در عصر حاضر امام راحل(ره) و ادامه دهنده آن مقام معظم رهبری است و انشاالله این تمدن اسلامی را به دست صاحب اصلیش حضرت ولی عصر(عج) برساند.

 

وی با اشاره به تحولات منطقه افزود امروز دشمنی استکبار و ابرقدرت ها با اصل اسلام است اینها از اسلام سیلی خورده و میخواهند تلافی کنند.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد انحراف فرقه ای کار دشمن است نکند خدایی ناکرده با ندانم کاری زمینه را برای سوء استفاده دشمن مهیا کنیم چرا که آنچیزی که باعث پیشرفت ما شده بحث وحدت بوده است.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه در خصوص بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت معظم له فرمودند خیلی امید به سیاستمدران برای تشکیل حکومت اسلامی ندارم و این وظیفه علمای اسلام است که روشنگری کنند

 

وی ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسم نهم دی در شهرستان افزود نزدیک به شش سال است که از فتنه 88می گذرد و این اتفاق هزینه های زیادی را بر روی دست نظام اسلامی گذاشت، اگر می بینیم امروز تحریم هستیم بخش عمده این تحریم ها بعد از فتنه 88 انجام شد و همینطور بحث اختلاف و شکافی که در بین اقشار مختلف جامعه وجود دارد از آن موقع شدت گرفت.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد بستر فتنه 88از انتخابات شروع شد و با توجه به اینکه ما انتخابات محلس شورای اسلامی و خبرگان را پیش رو داریم نباید اجازه داد که دشمن از این موقعیت استفاده کند.

 

حجت الاسلام باقری در خصوص بحث میزان بالای ثبت نام شرکت کنندگان در انتخابات نمایندگی مجلس و خبرگان رهبری اظهار داشت فارغ از بحث صلاحیت داشتن یا نداشتن کاندیداها و اینکه آیا این تعداد افراد همه برای خدمت امده اند باید دانست که این میزان شرکت کننده به غیر از اینکه کار شورای نگهبان را زیاد می کند و عرصه را برای سوء استفاده دشمن فراهم می کند و فضای سیاسی کشور را ملتهب می کند توجیح دیگری ندارد.

 

وی با اشاره به ملاک های انتخاب نماینده افزود ملاک در انتخاب نه اصلاح طلب بودن است نه اصولگرایی بلکه آنچیزی که در سخنان امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب دیده می شود انقلابی بودن، صادق بودن، ولایی بودن و به فرموده رهبری با رعایت خطوط قرمز و اعلام موضع در مقابل فتنه گران است.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد متأسفانه همین طیف بندی ها از اول انقلاب تا به حال به انتخابات ضربه زده است و امروز هم این مسئله باعث فاصله گرفتن از ارزش ها و اولین سنگرهای جامعه اسلامی مثل مساجد، داتشگاه ها، حوزه های علمیه و جامعه روحانیون شده است و غیر از اینکه دنبال میز و صندلی خود هستند هیچ خیری برای مردم ندارند.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث رکود در کشور و نامه 200نماینده مجلس در این خصوص اظهار داشت امیدواریم که دولت در این زمینه چاره ای بیاندیشد، آماری که دولت از کاهش گرانی می دهد برای مردم قابل لمس نیست.

 

وی ضمن تشکر از اقدام به موقع رئیس جمهور در خصوص نامه به وزیر دفاع افزود این مسئله جای تشکر دارد و باید دولتمردان عزیز توجه داشته باشند که به امید غرب نمانند.

 

خطیب جمعه شهرستان در پایان با اشاره به میزان بالای بیکاری و تعطیلی برخی کارخانه ها در هرسین  تصریح کرد کارخانجاتی که در هرسین هست اگر در هر کجای دیگر بود آیا نمایندگان آن شهر اولویت را برای اشتغال آن شهر در نظر نمی گرفتند؟در طول این دوران در حق مردم هرسین کم کاری و غفلت صورت گرفته و این موضوع عوامل مختلفی دارد که یکی از آنها خود مردم هستند.