مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در هرسین/

آیت الله علیرضا مستشاری: هدف فتنه گران در سال 88براندازی نظام و قرآن و حکومت دینی بود/ برخی ها برای ارتباط با غرب مسابقه گذاشته اند

سرویس: سیاسیکد خبر: 21751|16:04 - 1394/10/09
نسخه چاپی
آیت الله علیرضا  مستشاری: هدف فتنه گران در سال 88براندازی نظام و قرآن و حکومت دینی بود/ برخی ها برای ارتباط با غرب مسابقه گذاشته اند
معاون امور دفاتر ، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی هرسین گفت: در فتنه 88 اصلأ بحث جناح مطرح نبود بلکه بحث براندازی نظام و قرآن و حکومت اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، آیت الله مستشاری معاون امور دفاتر ، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها  در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی هرسین ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی اظهار داشت فتنه 88اصلش از یک انتخابات شروع شد و کاندیدایی که رأی نیاورد ادعای تقلب کرد و گروهی از مردم هم باور کردند و بعد از آن  روشنگری و سخنرانی رهیر انقلاب در خطبه های نماز جمعه تکلیف را روشن ساخت.

 

وی افزود هر چند که عوامل برپا کننده این فتنه نه چپ و نه راست بودن ولی در این میان گروهی فرصت طلب زمینه را برای ایجاد فتنه فراهم دیدند و به خیابان ها ریختند و علیه نظام و قرآن و حکومت اسلامی شعار دادند و اینکه می گویند امام حسین(ع) در سال 88 انقلاب را نجات داد باید پذیرفت.

 

معاون امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها خاطرنشان کرد در پی این وقایع 8ماه تمام کشور درگیر این نا آرامی ها بود و در این فتنه اصلأ بحث جناح مطرح نبود بلکه بحث براندازی نظام و قرآن و حکومت اسلامی بود.

 

 آیت الله  مستشاری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت برخی ها خیلی مسابقه گذاشته اند برای برقراری ارتباط با غرب شاید بتوان این افراد را ساده پنداشت که خیال می کنند امریکا به عهدش وفا می کند و تحریم هایش را بر می دارد، قرآن در مورد این افراد می گوید آنهایی که قلبشان مریض است دنبال مذاکره با یهود و نصارا هستند.

 

وی افزود با توجه به آیات قران بدترین افراد در نزد خداوند متعال دو دسته اند اول آنهایی که مورد لعن خداوند قرار گرفته اند و دوم کسانی که زیر سلطه طاغوت می روند و این افراد در جهنم بدترین وضعیت را دارند.

 

معاون امور دفاتر ، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها  خاطرنشان کرد سه نکته است که دین و انقلابمان را حفظ و ما را عاقبت به خیر می کند اول، برعکس دشمن عمل کردن، دوم، در عین انتقاد داشتن از دولت و نظام با دشمن همراه نشدن و سوم اینکه اسلام و انقلاب مدیون پابرهنه هاست به آنها توجه کنیم.