مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در هرسین+تصویر

سرویس: سیاسیکد خبر: 21750|15:21 - 1394/10/09
نسخه چاپی
مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در هرسین+تصویر
صبح امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهرستان مراسم بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان هرسین و به مناسبت سالروز حماسه تاریخی نهم دی مراسمی در مسجد مصلی آیت الله حجتی (ره) شهرستان هرسین برگزار شد.

 

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در مراسم و گرامیداشت سالروز این حماسه بزرگ اظهار داشت نهم دی از افتخارات ملت ایاران است و ما از این افتخارات بسیار داریم که نمونه آن را می توان در 8سال دفاع مقدس و تقدیم هزاران هزار شهید و جانباز عنوان کرد.

 

وی افزود افتخار می کنیم به نسل جوان دیروز که جنگ را مدیریت کرد و به جوان امروز که در سال 88 سیلی محکمی به گوش فتنه گران زد.

 

امام جمعه شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد امروز نزدیک 40سال است که امریکا و اسرائیل سیلی محکمی از ملت ایران خورده اند و ما افتخار می کنیم به بسیج و نیروی مسلح خود وامام راحل(ره) و رهبری عزیزمان که نزدیک به ربع قرن است مقتدرانه این نظام را رهبری می کند.

 

در ادامه حجت الاسلام مستشاری معاون امور دفاتر ، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها به عنوان سخنران مراسم به بیان مطالبی در خصوص فتنه و خصوصیات آن از دیدگاه قرآن و لزم هوشیاری مردم ومسئولین در این راستا پرداخت.