مسئولین شهرستان هرسین در بیانیه ای هایی جداگانه عنوان کردند/

نهم دی ماه روز بصیرت،و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

سرویس: سیاسیکد خبر: 21719|01:13 - 1394/10/09
نسخه چاپی
نهم دی ماه روز بصیرت،و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است
مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان در بیانیه هایی جداگانه ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی این روز را روز بصیرت،و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و مدیر حوزه علمیه شهرستان  در بیانیه هایی جداگانه ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی این روز را روز بصیرت،و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کردند.

 

در این بیانیه ها آمده است ....

 

حجت الاسلام باقری:نهم دی روز پیروزی جنود الهی بر جنود شیطان است

 

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان در خصوص حماسه نهم دی به خبرنگار دیوانگاه گفت: این روز به عنوان یوم الله و روز بصیرت در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد و در این روز مردم حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان نظام را مأیوس کردند.

 

وی افزود: روز نهم دی روز پیروزی جنود الهی بر جنود شیطان و روز خروش ملت ایران و آشکار کردن خشم مقدس در برابر حرمت شکنی عده ای غافل و وابسته به اجانب است.

 

امام جمعه شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد: این روز، روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به جمهوری اسلامی و بیعت مجدد با آرمان های انقلاب، امام راحل(ره) و رهبر انقلاب است و روزی است که مردم نشان دادند که دشمنان این انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب دسیسه های آنها را نخواهند خورد.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حماسه نهم دی نماد استقلال، عزت و بصیرت مردمی است که تا آخرین نفس پای آرمان های خود ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کرده اند اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

وی تاکید کرد: این روز در حقیقت باید زنده بماند تا برای آیندگان درس عبرتی بشود.

 

یاور محمدی فرماندار شهرستان:نهم دی مصداق بصیرت امت اسلامی بود

 

یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین در آستانه سالروز حماسه نهم دیدر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت در روز نهم دی مردم زمانی که احساس کردند که به باورها و ارزشهای دینی و اعتقادی آنها توهین شده است و بیگانگان خیال دخالت در حوزه های اخلاقی و اعتقادی آنها را دارند به حرکت در آمده و باحضور و اجتماعشان به بیگانگان پاسخ مناسب دادند.

 

وی افزود حضور مردم برای دفاع از اسلام و مقدساتشان و ادای احترام به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حمایت از انقلاب و رهبر معظم بود و مردم در این روز احساس کردند که بیگانگان با این حرکت ها زمینه مناسب برای مداخله یافته اند که با حضور جدی مردم نقش برآب شد.

 

فرماندار شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد نهم دی مصداق بصیرت امت اسلامی بود اما بصیرت تنها مختص به یک روز نیست بلکه لازمه همیشگی مسیر امت انقلابی ماست.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت امروزه بصیرت یعنی تبعیت از مقام معظم رهبری ، یعنی حفظ وحدت و انسجام جامعه اسلامی و یعنی تشخیص دقیق شرایط زمانه و مصالح کشور است

 

وی افزود نهم دی بیعت مجدد همه علاقه مندان به اعتلای نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب به دور از هر گونه دسته بندی و گرایش جناحی بود..

 

سرهنگ محمدی: نهم دی ماه 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین به مناسیت سالروز حماسه نهم دی بیانیه ای صادر کردند که متن آن بدین شرح است....

بسم الله الرحمن الرحیم ..

 در تاریخ پر از حماسه انقلاب اسلامی ایران روزهای بیاد ماندنی کم نیستند روزهایی که با شور و شجاعت ملت شریف ایران اسلامی گره خورده‌اند روزهایی که در تاریخ ماندگار شدند تا نام بلند امت مسلمان ایران برای همیشه بر قله های افتخار بدرخشد.

با گذشت نزدیک به 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این کشور و ملت همواره آزمون‌های بزرگی را پشت سر نهاده‌اند و به حمدالله با رهبری و راهبری داهیانه مقام معظم رهبری امام گونه همواره سر افراز و پیروز از آنها بیرون آمده‌اند.

نهم دی ماه سال یک هزار و سیصد و هشتاد و هشت، نقطه عطفی در تاریخ سی و چند ساله انقلاب اسلامی ایران بود تا برای بار چندم به جهانیان ثابت شود این نظام تا چه حد از استحکام برخوردار است.

این روز حماسی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ی بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت و بیعت عاشقانه پدران و مادرانشان در تلالو نورانیت حضور بی‌دریغ و عظمی راسخ، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند و به تمامی فتنه‌گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و توان عبور از گردنه های و پیچ های خطرناک را دارند و پاسدار واقعی میراث گران‌سنگ بنیان گذار جمهوری اسلامی هستند.

بر این اساس و با توجه به حساسیت این برهه از زمان بسیجیان شهرستان هرسین نیز همدوش با سایر اقشار مردم خطه دارالمومنین  با گرامیداشت این روز بزرگ با حضور حماسی  خود در این مراسم بار دیگر بیعتی مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی ، امام شهدا و امام خامنه ای انقلاب خواهند کرد

 

حجت الاسلام قدمی : مردم در نهم  مشت محکمی به دهان فتنه گران زدند

 

 

پیامبر اکرم (ص) فرموده چند چیر بعد از خود مرا نسبت به امتم بیمناک ساخته است :گمراهی بعد از شناسایی و معرفت، فتنه های گمراه کننده

دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کمک عناصر فریب خورده در طول 8ماه بعد از انتخابات سال 88 فتنه ای به پا کردند و قصد داشتند نظام اسلامی به زعم خود متزلزل کنند اما ملت متدین، بیدار و بصیر ایران اسلامی در مقابل فتنه گرانی که به مصاف ولایت آمده بودند ایستادند و با خلق حماسه ای دیگر با حضور میلیونی خود ثابت کردند که در بیعت با ولایت استوار و وفادار می باشند.

آری به گفته رهبر فرزانه انقلاب نهم دی در سراسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد و این کار را خود مردم کردند، این حرکت همانطوری که بارها گفته شده یک حرکت خود جوش بود و این خیلی معنا دارد و نشانه این است که مردم بیدار و هوشیار هستند

دشمنان ما باید این پیام را بگیرند آن کسانی که خیال می کنند می توانند میان نظام و مردم جدایی بیندازند ببینند و بفهمند که این نظام مال خود مردم است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد