حجت الاسلام باقری :

نهم دی روز پیروزی جنود الهی بر جنود شیطان است

سرویس: سیاسیکد خبر: 21661|08:02 - 1394/10/05
نسخه چاپی
نهم دی روز پیروزی جنود الهی بر جنود شیطان است
امام جمعه شهرستان در آستانه حماسه نهم این روز را روز پیروزی جنود الهی بر جنود شیطان و روز خروش ملت ایران و آشکار کردن خشم مقدس در برابر حرمت شکنی عده ای قافل و وابسته به اجانب است.

یه گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان در خصوص حماسه نهم دی به خبرنگار دیوانگاه گفت: این روز به عنوان یوم الله و روز بصیرت در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد و در این روز مردم حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان نظام را مأیوس کردند.

 

وی افزود: روز نهم دی روز پیروزی جنود الهی بر جنود شیطان و روز خروش ملت ایران و آشکار کردن خشم مقدس در برابر حرمت شکنی عده ای غافل و وابسته به اجانب است.

 

امام جمعه شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد: این روز، روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به جمهوری اسلامی و بیعت مجدد با آرمان های انقلاب، امام راحل(ره) و رهبر انقلاب است و روزی است که مردم نشان دادند که دشمنان این انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب دسیسه های آنها را نخواهند خورد.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حماسه نهم دی نماد استقلال، عزت و بصیرت مردمی است که تا آخرین نفس پای آرمان های خود ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کرده اند اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

وی تاکید کرد: این روز در حقیقت باید زنده بماند تا برای آیندگان درس عبرتی بشود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد