پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه08:02 - 1394/10/05
حجت الاسلام باقری :

نهم دی روز پیروزی جنود الهی بر جنود شیطان است

امام جمعه شهرستان در آستانه حماسه نهم این روز را روز پیروزی جنود الهی بر جنود شیطان و روز خروش ملت ایران و آشکار کردن خشم مقدس در برابر حرمت شکنی عده ای قافل و وابسته به اجانب است.

یه گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان در خصوص حماسه نهم دی به خبرنگار دیوانگاه گفت: این روز به عنوان یوم الله و روز بصیرت در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد و در این روز مردم حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان نظام را مأیوس کردند.

 

وی افزود: روز نهم دی روز پیروزی جنود الهی بر جنود شیطان و روز خروش ملت ایران و آشکار کردن خشم مقدس در برابر حرمت شکنی عده ای غافل و وابسته به اجانب است.

 

امام جمعه شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد: این روز، روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به جمهوری اسلامی و بیعت مجدد با آرمان های انقلاب، امام راحل(ره) و رهبر انقلاب است و روزی است که مردم نشان دادند که دشمنان این انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب دسیسه های آنها را نخواهند خورد.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حماسه نهم دی نماد استقلال، عزت و بصیرت مردمی است که تا آخرین نفس پای آرمان های خود ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کرده اند اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

وی تاکید کرد: این روز در حقیقت باید زنده بماند تا برای آیندگان درس عبرتی بشود.