به بهانه سفر قریب الوقوع فابیوس به ایران؛

فرش قرمز برای عامل ورود خون های آلوده و شیوع بیماری ایدز در ایران

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 17750|11:49 - 1394/05/03
نسخه چاپی
فرش قرمز برای عامل ورود خون های آلوده و شیوع بیماری ایدز در ایران
خبرها حاکی از سفر قریب الوقوع لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه به ایران دارد. جالب است بدانید که وی یکی از عاملین ورود خونهای آلوده و شیوع بیماری ایدز در ایران می باشد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، پس از رسیدن به نتایجی به عنوان توافق در مذاکرات هسته ای، کشورهای ۵+۱ به بهانه های واهی یک سری محدودیتهای نظامی هسته ای برای ایران در نظر گرفته اند.

 

آن هم کشورهایی که اکثرا در جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران از هیچ تلاشی برای نابودی این  کشور دریغ نکردند. از جمله کشور فرانسه که در دوران جنگ تحمیلی بیشترین خدمت را به دشمن بعثی ما رژیم صدام داشت که میراژهای ۳۰۰ و ۴۰۰ مجهز به اشعه لیزر از جمله آنها بود، از سوی دیگر فرانسه در کمک به صدام برای دستیابی به سلاح‌های کشتار جمعی نقش جدی داشت.

 

اخیرا در برخی رسانه ها خبر از سفر قریب الوقوع لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه و فدریکا موگیرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی به ایران و دیدار آنها با مقامات بلند پایه ایرانی از جمله رئیس جمهور دارد . ظاهرا این مقام فرانسوی هفته حمایت از بیماران هموفیلی به ایران می آید و جالب است بدانید که وی یکی از عاملین ورود خونهای آلوده و شیوع بیماری ایدز در ایران و از دست رفتن جان بسیاری از هموطنانمان می باشد.

insta-naghashi(1)

این سفرها یادآورخاطرات سفر کاترین اشتون در سال گذشته به ایران است که به بهانه دیدار با مقامات ایرانی، و حمایت از حقوق بشر در روز جهانی زن با چند تن از محکومین فتنه ۸۸ از جمله نرگس محمدی دیدار کرد

519411_148

سایت بی‌بی‌سی فارسی که زیر نظر وزارت امور خارجه انگلیس فعالیت می‌کند، در خبریپیرامون سفر اشتون به تهران، مدعی شده است که وی با ۵ فعال زن دیگر نیز دیدار کرده است.

 

همچنین ، سردار سیدمسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح،در واکنشبه این دیدارها، این ملاقات را نقض‌کننده قوانین دیپلماسی دانست و در این مورد گفت: این دیدار، مقدمه سازی برای دخالت‌های بعدی است که باید جلوی آن گرفته شود.

 

اینکه چرا بعد از رسیدن به توافقاتی کاترین اشتون با محکومینی که در فتنه ۸۸ با شعارها و اقداماتی ضد ولایت فقیه و .. قصد براندازی این نظام را داشتند دیدار می کند جای سوال است؟

 

اینکه چرا مقامات کشورهایی که در جنگ ۸ ساله دستشان به خون هزارن جوان ایرانی آغشته است و در عین حال دم از حقوق بشر نیز می زنند جای بسی تامل است.

 

اکنون نیز به نظر می رسد توافقات هسته ای بهانه ای برای شروع دخالتهای کشورهای غربی در ایران است، در واقع این گرگهایی که جرات و توان مقابله رو در رو با ارزشهای این نظام را ندارند اینبار در لباس میش امده اند و دم از حقوق بشر می زنند.

 

کشورهایی که در سراسر دنیا از طرق مختلف جان میلیونها انسان بی گناه را می گیرند این بار برای کشور ما دندان تیز کرده اند.این دیدارهای غیر ضروری، هشیاری مسئولین کشورمان را می طلبد که مراقب باشند وفریب این گرگهای در پوستین میش را نخورند و هشیار باشند،کشورهایی که اکنون دست دوستی دراز کرده اند از این مردم و این نظام کینه شتری دارند و هیچگاته برای ما دوست نخواهند شد، همانطور که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرموند، دشمنی ما با آمریکا، همیشگی است و چه توافق بشور و چه نشور مواضع ما در مورد آمریکا تغییر نخواهد کرد.