حجت الاسلام احمدی :

توان دفاعی ایران هیچ ارتباطی به قطعنامه شورای امنیت ندارد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 17714|16:04 - 1394/04/31
نسخه چاپی
توان دفاعی ایران هیچ ارتباطی به قطعنامه شورای امنیت ندارد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تاکید بر حفظ قابلیت های دفاعی و حریم امنیتی کشور گفت: به طور حتم توان دفاعی جمهوری اسلامی هیچ ارتباطی به قطعنامه شورای امنیت نداشته و هیچ تصمیم خارجی نمی‌تواند نظام اسلامی را به عقب نشینی از تجهیزات تسلیحاتی وادار کند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،وحید احمدی در نشست علنی امروز چهارشنبه (31 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از اقدامات و تلاش‌های تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: به فرموده امام علی (ع) مبادا با دشمن قراردادی را امضا کنید که قابل تفسیر بوده و راه برای بهانه‌گیری و فریب باز باشد. از طرفی دیگر قطعا دستاوردهای هسته‌ای یک موضوع ملی بوده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند بایستی با حفظ وحدت و متانت در فضای آرام و خردمندانه به منافع ملی دست یافت.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حفظ قابلیت های دفاعی و حریم امنیتی کشور افزود: به طور حتم توان دفاعی جمهوری اسلامی هیچ ارتباطی به قطعنامه شورای امنیت نداشته و هیچ تصمیم خارجی نمی‌تواند نظام اسلامی را به عقب نشینی از تجهیزات تسلیحاتی وادار کند از اینرو امید است که مجلس هم رسالت تاریخی و قانونی خود را به نحو احسن ایفا کند.

وی با اشاره به بروز مشکل کمبود آب کشاورزی و شرب کنگاور، صحنه و هرسین تصریح کرد: متاسفانه کمبود آب در مرز هشدار قرار دارد از اینرو مسئولان باید این مناطق را در اولویت کار خود قرار دهند، همچنین با توجه به بروز آسیب‌های جدی به کشاورزان استان کرمانشاه به علت خشکسالی‌های پی در پی و سرمازدگی، دستگاه‌های مربوطه باید مساعدت جدی ای را به کشاورزان دهند./