امام خامنه ای در خطبه‌های نماز عید فطر:

اجازه سوء استفاده از توافق هسته ای به کسی داده نخواهد شد/ سیاست ایران در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد

سرویس: سیاسیکد خبر: 17619|10:02 - 1394/04/27
نسخه چاپی
اجازه سوء استفاده از توافق هسته ای به کسی داده نخواهد شد/ سیاست ایران در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد
نماز عید سعید فطر به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،اقامه نماز عید سعید فطر به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم تهران در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز شد.

 

بنابر این گزارش، درهای مصلی از اذان صبح باز بود و برنامه ها ساعت ۷ آغاز شد.

 

بعد از اقامه نماز، رهبرمعظم انقلاب به بیان خطبه های نماز عید سعید فطر پرداختند.

 

ایشان فرمودند: مردم روزه داری که شب قدر را به مناسبت احیاء تا صبح بیداری کشیده بودند، در روز گرم تابستان با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند که اینها راه درست شناخت ملت ایران است.

 

رهبر معظم انقلاب همچنین تأکید کردند: ملت ما را از خودش از شعارش از حرکتش از این جلوه های عظیم باید شناخت؛ آنچه که دشمن با فضاسازی سعی میکند از ملت ایران نشان دهد و بعضی کج فهمها هم همان راتکرار می کنند انحراف و غلط است.

 

حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) همچنین با بیان این که شعارها نشان داد که جهتگیری مردم چیست تصریح کردند: شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا فضای کشور را تکان داد و مخصوص تهران و شهرهای بزرگ هم نبود.

 

رهبر انقلاب در خطبه دوم نماز عید فطر چند نکته مهم درباره مسأله مذاکرات اخیر هسته‌ای بیان کردند.

 

ایشان در ابتدا بیان کردند: نکته اول تشکر از دست اندرکاران این مذاکرات طولانی و نفس گیر است؛ چه این متنی که تهیه شده است در مجاری قانونی خود تصویب بشود یا نشود اجر آنها محفوظ است.

 

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه فرمودند: برای تصویب این متن (جمع بندی مذاکرات) یک مسیر قانونی پیش بینی شده ای وجود دارد که باید این مسیر را طی کند؛ انتظار ما این است که دست اندرکاران با دقت مصالح کشور و ملی را درنظر بگیرند و آنچه را که تحویل ملت خواهند داد بتوانند آن را با گردن افراشته در برابر خدای متعال هم ارائه بدهند.

 

خبرهای تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.