فائزه هاشمی در جمع خبرنگاران مدعی شد

پرونده «مهدی هاشمی» چیزی ندارد/ تلاش برخی افراد برای تحت تاثیر قرار دادن قاضی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15453|18:04 - 1393/12/01
نسخه چاپی
دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مدعی شد: پرونده مهدی هاشمی چیزی ندارد و برخی تلاش می‌کنند با هیاهو و ایجاد یک جو هولناک، بر روی قاضی پرونده اثر بگذارند.
پرونده ـ«مهدی هاشمی» چیزی ندارد/ تلاش برخی افراد برای تحت تاثیر قرار دادن قاضی

به گزارش خبرنگارحقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، «فائزه هاشمی» دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه هفتمین کنگره سالانه حزب اراده ملت ایران در جمع خبرنگاران و در خصوص آخرین وضعیت پرونده «مهدی هاشمی» مدعی شد: پرونده مهدی هاشمی چیزی ندارد و هیاهوی اصولگرایان در خصوص این پرونده نشان می‌دهد که دستشان خالی است و می‌خواهند از طریق فشارهای سیاسی و ایجاد یک جو هولناک بر روی قاضی پرونده اثر بگذارند.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر جایگاه حزب کارگزاران در میان سایر احزاب اصلاح‌طلب خاطر نشان کرد: کارگزاران هم یک حزبی در کنار سایر احزاب اصلاحات است.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در هفتاد و پنجمین نشست خبری خود با خبرنگاران در مورد پرونده مهدی هاشمی گفت: پرونده دیگری نیز در دادگاه انقلاب در حال رسیدگی است و هنوز حکم صادر نشده، و هنوز رای صادر نشده. دادگاه را شنیدم که جلسات تمام شده، لکن تقاضای ارائه لایحه تکمیلی کرده‌اند و به نظر می‌رسد در روزهای آینده نه چندان دور، حکم صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: کسانی بیانیه می‌دهند و صحبت می‌کنند و می‌گویند قاضی و قوه تحت تاثیر قرار نگیرند، هر دو طرف هم حرف می‌زنند. ان‌شاءالله قاضی بر اساس مستندات تصمیم می‌گیرد ودر خصوص امثال این پرونده‌ها، آیا کسانی بهره برداری می‌کنند یا نه، ارتباطی به قوه قضاییه ندارد. کسانی ممکن است از محکومیت با احضار دیگران، سوءاستفاده کنند و این ربطی به ما ندارد.