مصطفوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هیچ آدم عاقلی 290 میلیارد تومان هزینه نمی‌کند/ امید به فروش سرخابی‌ها کمرنگ است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15423|10:26 - 1393/11/28
نسخه چاپی
رئیس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص لغو جلسه مزایده سرخابی‌ها گفت‌: از روز اول مشخص بود که قسمت پایه 290 میلیارد تومان کاذب است.

داریوش مصطفوی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس زیان ده هستند و هیچ آدم عاقلی در داخل و خارج از فوتبال 290 میلیارد تومان هزینه نمی‌کند.

مصطفوی در ادامه عنوان کرد:‌اکثر امکانات تبلیغی و شرکت‌های وابسته به این دو باشگاه به فروش رفتند و بیشترین امکاناتی که در اختیار پرسپولیسی‌های بوده توسط برخی از مدیران قبلی به بخش خصوصی واگذار شده است. یک زمین، یک استادیوم ناقص و یک برند ورشکسته در دست دو باشگاه است. به هر حال 290میلیارد تومان قیمت گزافی است که در نهایت به دولت باز می‌گردد.

وی تصریح کرد:‌ به نظرم باید با کارشناسانی که قیمت پایه دو باشگاه را 290 میلیارد گذاشتند یک جلسه گذاشت و تفهیم کرد که این قیمت کاذب است و فروش کاذب هم خواهد داشت.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال عنوان کرد:‌ بعد از یکی دو سال خریداران اقساط را نخواهند پرداخت و بر تعداد پرونده‌های دادگستری اضافه می‌شود، به هر حال واضح بود که این قیمت خواستاری ندارد.

مصطفوی بیان کرد: بنابراین بایستی مسئولان جلسه‌ای بگذارند و شرکت‌های وابسته‌ای که به بخش خصوصی واگذار کردند را به برند اصلی خودش بازگردانند. به هر حال کار دشواری است چرا که این شرکت‌ها طبق قرارداد واگذار شدند. همچنین امید به فروش این دو باشگاه بسیار کمرنگ  ضعیف است.

وی درباره خریداری 20درصد سهام توسط پیشکسوتان پرسپولیس گفت:‌ هدایتی، رویانیان، پروین و عابدینی از طریق شرکت پیشکسوتان قصد خرید سهام پرسپولیس را  دارند. الحق این چهار نفر کننده کار هستند، به هر حال پیشکسوتان پرسپولیسی کسانی نیستند که در جلسه بودند بلکه آن ها طیف گسترده‌ای هستند که در آن جلسه نبودند، حتی من هم به این جلسه دعوت نشدم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌به هر حال اعضای شرکت پیشکسوتان کار خوبی کردند که می‌خواهند درصد سهام پرسپولیس را خریداری کند. عابدینی هم سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و میتواند مسئول خرید 20درصد  سهام باشگاه پرسپولیس باش