سردار آزادی در همایش بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت هرسین:

در اندیشه امام مردم صاحب انقلاب هستند / دشمن با جنگ نرم دنبال تحریف واقعیت ها و تسخیر ذهن ها بدون جنگ و خونریزی است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15358|07:24 - 1393/11/25
نسخه چاپی
در اندیشه امام مردم صاحب انقلاب هستند / دشمن با جنگ نرم دنبال تحریف واقعیت ها و تسخیر ذهن ها بدون جنگ و خونریزی است
معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در همایش بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان هرسین گفت: امام خمینی(ره) هنگامی که انقلاب نو پا بود و هنوز سه ماه از شکل گیری آن نگذشته بود اولین انتخابات را برگزار کرد و در واقع به مردم رجوع کرد چرا که در اندیشه امام مردم صاحب انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،سردار آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در همایش بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان هرسین که در سپاه ناحیه برگزار شد با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر انقلاب ها اظهار داشت امام خمینی(ره) هنگامی که انقلاب نو پا بود و هنوز سه ماه از شکل گیری آن نگذشته بود اولین انتخابات را برگزار کرد و در واقع به مردم رجوع کرد چرا که در اندیشه امام مردم صاحب انقلاب هستند.
وی فزود امام خمینی(ره) مدل انقلاب اسلامی را از خرداد 1343بنیانگذاری کرد و در زمانی که امام (ره) کتاب حکومت اسلامی و ولایت فقیه را نوشتند، آنچه در تئوی به رشته تحریر در آوردند در عمل پیاده کردند.
 معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد : در همان روز های آخر امام خمینی(ره) در مصاحبه با یک خبرنگار فرانسوی که از ایشان سوال می کند که مدل شما برای اداره کشور چیست امام(ره) در پاسخ با قاطعیت تمام می گوید جمهوری اسلامی.
سردار آزادی در ادامه اظهار داشت امام خمینی(ره) برای انقلاب واژه سازی کردند و ادبیات جدیدی تولید کردند که در دنیا بی نظیر بود و در نامه ای که دیروز امام (ره) به گورباچوف نوشت و امروز رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و غربی می نویسد در حقیقت صدور فکر و اندیشه انقلاب وجود دارد.
وی افزود با وجود اینکه آنها پیام رهبری را بایکوت کردند ولی در همین روز های اول قرآن های ترجمه شده در اروپا نایاب شد و جوانان برای خریدن قرآن هجوم آوردند.
معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین خطاب به پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت خاطرنشان کرد امروز نباید گذاشت حقایق فراموش شوند و جوانان انقلاب را طور دیگری درک کنند چرا که دشمن با جنگ نرم دنبال تحریف واقعیت ها و تسخیر ذهن ها بدون جنگ و خونریزی است.
سردار آزادی با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای و تذکرات رهبر انقلاب در این زمینه گفت: ما در موضوع مذاکرات هسته ای امتیازاتی دادیم و در بحث تحریم ها هم مشکلی حل نشد پس چه تضمینی وجود دارد که اگر تیم مذاکره کننده نرمشی نشان دهند توفیقی حاصل شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد