امام جمعه شهرستان هرسین :

حماسه 22بهمن در حقیقت لبیک به یک اشاره رهبری بود/ آنهایی که دم از رفراندوم می زنند بیایند و این رفراندوم را ببینند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15355|16:02 - 1393/11/24
نسخه چاپی
حماسه 22بهمن در حقیقت لبیک به یک اشاره رهبری بود/ آنهایی که دم از رفراندوم می زنند بیایند و این رفراندوم را ببینند
امام جمعه شهرستان هرسین گفت: آنهایی که دم از رفراندوم می زنند بیایند و این رفراندوم را ببینند،حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22بهمن و در وضعیت بد آب و هوایی هنوز هم نشانگر همان 98درصد رأی به جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی یکی از فضائل اخلاقی انسان را غیرت دینی عنوان کرد و اظهار داشت در مقابل این فضیلت اخلاقی بی غیرتی قرار دارد که توجه و اهمیت به شناخت مرز بین این دو مورد تأکید است.
وی افزود متأسفانه امروز انواع بی غیرتی ها در جامعه رواج یافته که بطور نمونه در مسئله اقتصاد مردم خیلی راحت ربا می خورند و ربا می دهند و در مسائل خانوادگی و اجتماعی در برخی موارد همه چیز زیر پا گذاشته می شود و تمام اینها در واقع نوعی بی توجهی به دین و بی غیرتی است.
حجت الاسلام باقری در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به حماسه آفرینی ملت غیور ایران و همچنین مردم ولایتمدار شهرستان هرسین، این حضور پرشور را نمونه ای از غیرت دینی دانست و گفت:این غیرت دینی است که اجازه نمی دهد که این ملت و نظام کوچک و تحقیر شود و این حضور ملی در حقیقت لبیک مردم به به یک اشاره رهبری بود.
وی افزود: آنهایی که دم از رفراندوم می زنند بیایند و این رفراندوم را ببینند،حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22بهمن و در وضعیت بد آب و هوایی هنوز هم نشانگر همان 98درصد رأی به جمهوری اسلامی است.
خطیب جمعه شهرستان با اشاره به پیام های رهپیمایی حماسی 22بهمن برای داخل و خارج از کشور خاطرنشان کرد این حضور میلیونی چندین پیام برای دشمنان خارجی و داخلی کشور داشت، پیام اول اینکه بعد از 36سال ما هنوز هستیم و دوم اینکه هنوز هم گوش به فرمان ولی فقیه خود هستیم.
حجت الاسلام باقری پیام سوم را خطالب به مذاکره کنندگان دانست و اظهار داشت سوم اینکه همه ما پشت سر مذاکره کنندگان هستیم البته مذاکره خوب نه تسلیم و سازش با دشمن.
وی افزود: نکته دیگر اینکه مردم ما نبریده اند هر چند شیب برخی مسائل و مشکلات در داخل کشور زیاد است اما این حضور یعنی اینکه دست مردم بسته نیست
امام جمعه شهرستان در پایان خطاب به مسئواین خاطرنشان کرد این حضور وظیفه مسئولین را صد چندان می کند که اگر خدمتی صورت گرفته از این به بعد بیشتر شود چرا که این مردم لایق بهترین خدمات هستند.