حجت الاسلام باقری از حضور پُر شور مردم شهرستان هرسین در راهپیمایی 22بهمن تشکر کرد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15352|11:53 - 1393/11/23
نسخه چاپی
حجت الاسلام باقری از حضور پُر شور مردم شهرستان هرسین در راهپیمایی 22بهمن تشکر کرد
امام جمعه شهرستان هرسین در پیامی از حضور پر شور و انقلابی مردم شهرستان در راهپیمایی حماسی 22بهمن تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،متن پیام حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان بدین شرح است....
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تبارک وتعالی :لئن شکرتم لازیدنکم ولئن کفرتم ان عذابی لشدید
خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم که بار دیگر شاهد تجلی حضور و باور ملی و اسلامی ملت غیور ایران اسلامی در خلق حماسه‌ای عظیم و جاودان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران بودیم.
درود بی حد و اندازه خداوند به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و ولایت‌مدار و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام و هم‌قدم برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) حماسه‌ای دیگر آفریدید.
بی تردید این حضور باشکوه نشان از حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این مرز و بوم ثبت کرد.
به فضل الهی، حماسه عظیم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۳، باردیگر حضور پر رنگ و پرمعنای مردم غیور و ولایتمدار با وحدت و بصیرت ، عظمت و شکوه اسلام و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و انزجار ملت ایران اسلامی را از استکبار جهانی نشان داد و لرزه بر اندام منحوسشان انداخت.
این حرکت موج آفرین در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دگربار شور و شعور ستودنیتان را به رخ جامعه بین‌الملل کشانید، چرا که شما ثابت کردید همچون گذشته در صیانت و پاسداری از ارزش‌ها وآرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی) همچون کوهی استوار ایستاده‌اید.
اینجانب بر خود وظیفه می دانم از آحاد ملت شریف ایران اسلامی و اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه اهالی محترم شهرستان هرسین جهت حضور در این راهپیمایی عظیم تقدیر نموده و سرافرازی بیش از پیش کشور عزیزمان ایران اسلامی را در سایه‌سار رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمایم.

روح اله باقری 93/11/23