مسئول شورای نگهبان استان کرمانشاه:

هدف دشمن بی اثرکردن جایگاه ولی فقیه است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31637|13:13 - 1402/10/09
نسخه چاپی
هدف دشمن بی اثرکردن جایگاه ولی فقیه است
مراسم سالروز حماسه نهم دی و روز بصیرت با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در آستان مقدس امامزاده مهدی ع هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،مراسم سالروز حماسه نهم دی و روز بصیرت با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در آستان مقدس امامزاده مهدی ع هرسین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یوم الله 9دی و روز بصیرت اظهار داشت: نگاه ما به نهم دی یک نگاه حماسی باید باشد آنچه که مشخص است این است که دشمن در صدد بی اعتمادی عمومی مردم است.

امام جمعه هرسین افزود: هر کسی مردم را ناامید کند و ضعف های شخصی را به اصل نظام تعمیم دهد این یک خیانت بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: در این روز تجدید بیعت می کنیم با ولی امر خود که با تمام توان در انتخابات حضور داشته باشیم و چشم فتنه را کور کنیم.

در ادامه حجت الإسلام والمسلمین محسن مفید مسئول شورای نگهبان استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: آزادی اصلی ترین عطیه ای است که بواسطه انبیای الهی و در پرتو دین به بشر عرضه داشته است هم آزادی و هم آزادگی را می توان در مسیر دین به دست آورد.

مسئول شورای نگهبان استان کرمانشاه افزود: دشمن دنبال این است که نگذارد این هدیه الهی  در جامعه محقق شود، لذا دشمنی می کند و اولین چیزی که شیطان با آن عناد دارد و دنبال بی اثر کردن آن است ولی فقیه و امام جامعه است.

وی تصریح کرد: همچنانکه به فرموده امام خمینی ره  ۲۲بهمن انفجار نور بود، یقینا نهم دی نیز یک روز نورانی بود و دلیل  آن روشنگری ولی فقیه بود.

حجت الاسلام مفید اظهار داشت: نهم دی مهم بود و باعث خاموش شدن فتنه و سربلندی نظام اسلامی شد و حضور حداکثری در انتخابات روز ۱۱اسفند به طور قطع و یقین نتیجه نهم دی را در پی دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد