در خانه اگر کس است...

استمرار کشمکش‌های آقای شهردار و شورای شهر کرمانشاه

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31554|21:41 - 1402/07/29
نسخه چاپی
استمرار کشمکش‌های آقای شهردار و شورای شهر کرمانشاه
اگرچه همواره رابطه میان شورای اسلامی شهر و شهرداری در کرمانشاه شکر آب بوده اما در این دوره اختلافات به اوج خود رسیده و البته دود چنین کشمکش‌هایی به چشم مردم رفته است.

به گزارش دیوانگاه به نقل از مرصاد،صبا مرجانیان* در یاداشتی نوشت؛ حال و روز شورای اسلامی شهر کرمانشاه و شهرداری به یمن وجود مسئولان عاشق خدمتگزاری بسیار اسفبار است تا جایی که شاهد تخته شدن در شورای شهر هستیم.

مرخصی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در اعتراض به‌عدم تعیین تکلیف مصوبه شورای حل اختلاف و تصمیم‌گیری درباره سه عضو شورا داستان جدید این روزهای کلان‌شهر بی‌کلانتر کرمانشاه است.

صرف نظر از ماهی‌گیری‌های برخی از اعضای وابسته شورای اسلامی شهر کرمانشاه دود چنین سیاسی‌کاری‌هایی به چشم مردم همواره محروم کرمانشاه می‌رود.

البته شرایط فعلی برای آقای شهردار هم بد نشده که این روزها برای باقی ماندن در مسند قدرت از هیچ تلاشی دریغ نکرده از افتتاح یکی پس از دیگری طرح‌ها تا بوق و کرنا کردن آن در فیک‌نیوزهای میلیونی بگیر!

در میان این بازی سیاسی شورای اسلامی شهر کرمانشاه و آقای شهردار ادعای داوطلبی نوروزی در یکی از شهرستان‌های کرمانشاه بازی دیگری است که نادر به راه انداخته است.

به واقع برای مردم کرمانشاه مهم نیست که «نادر رفت و برنگشت» حتی اگر نرود اما این سیاست‌زدگی‌های شورای اسلامی شهر کرمانشاه و شهرداری هرروز به قیمت از دست رفتن روزهای کاری این دیار عقب‌مانده از چرخ‌های توسعه تمام می‌شود.

حتی در همین مراسم امروز تودیع مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد بودیم که رسانه‌های وابسته به آقای شهردار، جلالی را از جنس شهرداری خوانده‌اند… شاید که پلی برای گذر باشد.

این روزها شهردار کرمانشاه بیشتر از همه ایام مدیریتی خود در تلاش است؛ تلاشی از جنس احساس خطر و نه صرفا برای مردم و در آن سوی ماجرا اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه هم نگران لغو سلب برخی اعضا و در نتیجه بازپس‌گیری مسند از اعضای جدید شورا هستند… کرمانشاه آبادم آرزوست. . .

*فعال رسانه‌ای و سردبیر شبکه اطلاع‌رسانی مرصادv