سرپرست شهرداری هرسین خبر داد:

فاز دوم تبدیل قبرستان قدیمی لک به بوستان آغاز شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31542|16:24 - 1402/07/22
نسخه چاپی
فاز دوم تبدیل قبرستان قدیمی لک به بوستان آغاز شد
سرپرست شهرداری هرسین گفت: قبرستان قدیمی محله سراب و لک که بخشی از آن تحت عنوان پارک بانوان بود به یک پارک و بوستان بزرگ بنام بوستان کاج تبدیل خواهد شد.

به گزارش دیوانگاه ،یزدان خلیل پور در گفتگو با دیوانگاه اظهار داشت: با توجه به کارشناسی های به عمل آمده و شرایط ویژه این پارک کوچک مناسب و در خور استفاده بانوان نمی باشد لذا مولفه های لازم برای احداث پارک تحت عنوان (بانوان) از جمله محصور بودن محل احداث،محل مناسب برای ایمنی امنیت و آسایش  فرزندان و مکانی ورزشی استاندارد و....در دست بررسی است .

 

سرپرست شهرداری هرسین افزود: قبرستان قدیمی محله سراب و لک که بخشی از آن تحت عنوان پارک بانوان بود به یک پارک و بوستان بزرگ بنام بوستان کاج تبدیل خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: تصمیم بر این گردید که در آتیه نزدیک محلی جدید جهت فضای سبز شهری برای بانوان پر افتخار شهرمان در نظر گرفته شود بنابراین شهرداری و شورای اسلامی شهر در صدد مکانی به همین منظور در نظر گرفته است  که هم از نظر محیطی و ورزشی و هم استاندارد های معتبر و مورد تایید را دارا باشد همچنین از ردیف بودجه ای مشخص در خصوص محلی مناسب برای ورزش و گذراندن اوقات فراقت بانوان محترمه بهره گیری نماییم‌.

 

خلیل پور اظهار داشت: تغییر نام گذاری پارک بانوان به بوستان کاج جهت توسعه کلی این مکان و نیز ساخت یک مکان استاندارد و پیشرفته واقعی جهت بانوان در مکان دیگری است نه فقط یدک کشیدن اسم بانوان در حالی که هیچگونه امکانات و شاخصه ای برای مادران و خواهران عزیز نداشته باشد.

 

سرپرست شهرداری هرسین افزود: توجه به نامگذاری روز هرسین در ۲۵ مهرماه هر سال، شهرداری هرسین قصد دارد در کنار ساخت و توسعه اماکن تفریحی و رفاهی به فرهنگ سازی و ذکر نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نماید و در کنار درج نام و تمثال شهدا در جای جای شهر به معرفی این قهرمانان واقعی برای نسل جوان نیز بپردازد که در این زمینه تقاضامندیم متولیان فرهنگی و رسانه ها ما را یاری نمایند تا بخش کوچکی از این رشادت ها بازگو شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد