فرازی از وصیت نامه شهید پیری/

امام و حسین زمان خود را تنها نگذارید

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31517|16:16 - 1402/07/09
نسخه چاپی
امام و حسین زمان خود را تنها نگذارید
در فرازی از وصیت نامه شهید پیری آمده است:وصیتم به همه جوانان ایرانی این است که امام و حسین زمان خود را تنها نگذارند و گوش به فرمان امام (ره)باشند.

به گزارش دیوانگاه ،شهید میرزا جعفر پیری درمورخه 1/6/1346درخانواده ای کشاورز ومذهبی در روستای خاتون بان از توابع شهرستان نورآباد  دلفان متولد شد.

 

بعداز چند سال سپری شدن از عمر مبارکشان به همراه خانواده به شهرستان هرسین عزیمت کردند و در آنجا ساکن شدند

 

این شهیدمقطع ابتدایی وراهنمایی را به عنوان دانش آموز ممتاز به پایان می رساند، وی که جزء انجمن اسلامی مدرسه وپایگاها مسجد امام رضا(ع) بود به فرمان امام خمینی (ره) بمنظور مقابله با دشمن بعثی به جبهه های حق علیه باطل اعزام می‌شود.

 

شهید پیری در نبرد با دشمنان و در جبهه ها سه بار مجروح شد ودر عملیات های مختلفی شرکت کرد و مسئولیت هایی هم در این راستا بر عهده داشتند که از آن جمله می توان به شرکت درعملیات نصر7 ومسئولیت هایی همچون فرماندهی گردان خیبر از تیپ 23نصرت – ش- م – ر اشاره کرد.

 

این شهید والامقام درمورخه 9/7/1366درمنطقه ماهوت عراق براثر شلیک مستقیم توپ دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

فرازی از وصیت نامهشهیدمیرزا جعفر پیری:

 

سپاس خداوندی را که بزرگتر از آن است که بتوان وصفش کرد و درود خدا بر حضرت محمد(ص) و آل او و سلام بر امام امت خمینی کبیر و اسوه زمان

 

امامی که فریاد جهانخواران را در سینه هایشان خفه کرد و درود بر امت همیشه در صحنه حاضر

 

مسئولیتی که بر دوش همه قرار دارد مسئله جنگ است جنگی که به وسیله ابرقدرت ها برما تحمیل شد و می خواهند ما را به زور زیر سلطه خود ببرند.

 

اکنون من به جبهه می روم و جان خود را فدای اسلام و آرمانم می کنم تا شاید با این قطره خون یک قدم مثبت در راه هدف و ایده ام بر دارم.

 

وصیتم به همه جوانان ایرانی این است که امام و حسین زمان خود را تنها نگذارند و گوش به فرمان امام (ره)باشند.