از سلسله برنامه های آبروی محله افتخار کوچه/

مراسم یادواره شهید عبدالعلی مرادی در بیستون برگزار شد+تصویر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31508|15:06 - 1402/07/05
نسخه چاپی
مراسم یادواره شهید عبدالعلی مرادی در بیستون برگزار شد+تصویر
با امام جمعه بیستون،فرمانده سپاه ناحیه هرسین و مسئولین ادارت و ارگان های بخش بیستون و در راستای سلسله برنامه های آبروی محله افتخار کوچه مراسم یادواره شهید عبدالعلی مرادی در بیستون برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،سرهنگ موسوی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های 8سال دفاع مقدس و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در دنیا و هر کشوری بنای آنها بر این است که برای خود قهرمان سازی می کنند،دشمن از فهرمانان های نداشته خود اسطوره می سازد، ولی ما در هشت سال دفاع مقدس مردانی داشته ایم که اگر بررسی کنیم ابعاد زندگی آنها را مثل حاج همت وحاج قاسم سلیمانی بودند که مکتب ساز شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود: امروزما بعد از چهل و اندی سال به ثمره خود این شهیدان هر چه جلوتر می رویم قوی تر می شویم و دشمن ضعیف تر می شود، همه ما بارها شنیده ایم که می گویند ما در آن دوران سیم خاردار نداشتیم ولی به برکت خون همین شهدا خیلی از این کشورهای مدعی دنیا از طریق کانال های مختلف امروز در صدد هستند که دستاوردهای دفاعی ما را خریداری کنند.

 

وی با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس و حضور تمام اقشار مختلف مردم در آن موجب عظمت کشور شد و این عظمت نباید به ویژه برای نسل جدید به فراموشی سپرده شود.

 

 موسوی اظهار داشت: وظیفه ما امروز تبیین مسیر و ادامه راه شهدای دفاع مقدس است، ما باید در این ایام با جهاد تبیین هرکدام به نحوی انجام وظیفه کنیم و همچنین به عنوان خادمین شهدا ادامه دهنده راه آنان باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود:ما مشکلاتی داریم ولی به فضل الهی، با زحمات دولت انقلابی و با صبر و استقامت شما مردم این مشکلات هم مرتفع می‌شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد