برگزاری مراسم یادواره شهدای گردان بدر در هرسین+تصویر و فیلم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31503|13:16 - 1402/07/02
نسخه چاپی
برگزاری مراسم یادواره شهدای گردان بدر  در هرسین+تصویر و فیلم
با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و یادگاران 8سال دفاع مقدس مراسم یادواره شهدای گردان بدر در هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور ابوطالب ایتوندی فرماندار، سید مصطفی موسوی فرمانده سپاه ناحیه، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و یادگاران 8سال دفاع مقدس مراسم یادواره شهدای گردان بدر در هرسین برگزار شد.

 

ابوطالب ایتوندی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادو خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس و به خصوص شهدای گردان بدر در سخنانی اظهار داشت:  یادواره شهدا بهانه ای برای گسترش فرهنگ شهداست، شهید نیازی به تعریف ما ندارد، شهید حی و زنده است.

 

فرماندار هرسین افزود: اولین قطره ای که از خون شهید ریخته می‌شود تمام گناهان او بخشیده می‌شود و شهید نظر می کند به وجه الله.

 

وی خاطرنشان کرد: یادواره شهدا باید برای تعریف از فرهنگ و اخلاص و ویژگی های شهدا باشد، آنچیزی که خانواده شهدا را ناراحت میکند فساد، بدحجابی و سوء مدیریت است.

 

ایتوندی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اگر امروز امانتی به ما سپرده شده است باید به نحو احسن ایفای امانت بکنیم.

 

فرماندار هرسین افزود: اگر یک فقیه آگاه و عادل بر یک مملکت حاکم باشد آن مملکت آسیب نمی بیند و به فرموده امام خمینی(ره) پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، امروز مطالبه شهدا از ما تبعیت از ولی فقیه زمان است.

 

روایتگری حاج یعقوب وهابی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در خصوص خاطرات دوران دفاع مقدس و همچنین مداحی کربلایی محمد جواد ر ضایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا با حضور مسئولین شهرستان تجلیل شد.


نظرات بازدیدکنندگان

ابوالقاسم پیری
13:07 - 1402/11/17

شهدا امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است یادشان گرامی شهیدان خدایی شهدای شهرستان هرسین قهرمان 🙏🙏🌹🌹🌹😭😭😭 صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام


نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد