حجت الاسلام رضایی:

امام (ره) بر تفکر سیاست منهای دیانت خط بطلان کشید/ ما در تاریخ از زبیرها خواندیم ولی در جریان انقلاب امثال زبیرها را دیدیم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31361|00:29 - 1402/03/14
نسخه چاپی
امام (ره) بر تفکر سیاست منهای دیانت خط بطلان کشید/  ما در تاریخ از زبیرها خواندیم ولی در جریان انقلاب امثال زبیرها را دیدیم
امام جمعه هرسین در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی رحمة الله علیه گفت: در جریان انقلاب خیلی از افراد از قطار انقلاب پیاده شدند و خیلی از فتنه ها را کسانی به پا کردند که سابقه زندان دوران طاغوت داشتند، ما زببرها را در تاریخ خواندیم و شنیدیم ولی در انقلاب آنها را دیدیم.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور امام جمعه، فرماندار، جانشین فرمانده سپاه ناحیه و نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان مراسم بزرگداشت سی‌وچهارمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) در هرسین برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)  اظهار داشت: پس از ائمه معصومین (ع) کسی که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) شده است امام راحل(ره) است و آنحضرت خط بطلانی کشید بر جدایی دین از سیاست.

 

امام جمعه هرسین افزود: امام (ره) نماد عمل گرایی بود و با عمل خود مردم را دعوت می کردند، و با دست خالی در مقابل تمام دنیای کفر ایستاد و در همه کارها دست خدا را می دید.

 

وی خاطرنشان کرد: شاید برخی ها این سوال را مطرح کنند که بعد از این همه سال چه ربطی دارد سالگرد ارتحال امام را مراسم برگزار کنیم، و این اجتماعات برگزار شود، در جواب باید گفت که کسانی که این شبهات را مطرح می کنند یا از سر غرض ورزی است یا از سر جهالت است، امام خمینی(ره) صرفا یک شخص نیست بلکه یک مکتب است، برگزاری این قبیل مراسمات در واقع احیای مکتب های انسان سازی است که بشریت به اینها نیاز دارد.

 

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: دشمنان از نداشته ها اسطوره های افسانه ای می سازند، ما داریم ولی متاسفانه در جنگ روایت ها عقب هستیم و از طرفی این امپراطوری رسانه ای دشمن نمی گذارد که این اسطوره ها و رشادت ها به گوش مردم برسد.

 

امام جمعه هرسین افزود: در جریان انقلاب خیلی از افراد از قطار انقلاب پیاده شدند و خیلی از فتنه ها را کسانی به پا کردند که سابقه زندان دوران طاغوت داشتند، ما زببرها را در تاریخ خواندیم و شنیدیم ولی در انقلاب آنها را دیدیم.

 

وی تصریح کرد: دشمن میخواهد ما را از دستاوردهایمان ناامید کند، امام گفت که مواظب باشید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد، علت این موضوع این است که کسانی که اهلیت ندارند اگرحاکم بر جامعه شوند به جای جهاد تبیین جهاد تردید به راه می اندزند و کارشان را با جهاد توجیه به راه می اندازند.