دیدار فرماندار جدید شهرستان با امام جمعه هرسین/

حجت الاسلام رضایی: حل برخی مشکلات در هرسین روحیه انقلابی و مدیریت جهادی می‌طلبد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31347|17:44 - 1402/03/02
نسخه چاپی
حجت الاسلام رضایی: حل برخی  مشکلات در هرسین روحیه انقلابی و مدیریت جهادی می‌طلبد
امام جمعه هرسین گفت: برخی از مشکلات موجود در شهرستان قابل پیگیری هستند و این موضوع مهم روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را می‌طلبد.

به گزارش دیوانگاه ،فرماندار هرسین در جریان دیدار با حجت اسلام رضایی امام جمعه هرسین که با حضور کارکنان فرمانداری انجام شد خدمت صادقانه به مردم ، حرکت در مسیر دولت انقلابی و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مهمترین وظایف پیش رو و خط مشی خود دانست.

 

وی افزود : با همت کارکنان فرمانداری و با افتخار در مسیر اهداف دولت انقلابی به مردم خدمت خواهم کرد و این سعادت بزرگی است.

 

ایتوندی در ادامه سخنانش سوء مدیریت و عدم فقدان برنامه های راهبردی بلند مدت را از مهمترین مشکلات گذشته هرسین دانست و افزود : سوء مدیریت ها باعث عدم توسعه اقتصادی و مغفول ماندن توانمندی های نیروی انسانی این شهرستان شده است.

 

ابوطالب ایتوندی ابراز داشت : عملکرد مدیران بویژه در خدمات شهری و زیرساخت ها رصد می‌شود و اگر عملکرد مثبت باشد و بعنوان یک خادم مخلص عمل کنند به مدیریت خود و حضور در شهرستان ادامه خواهند داد.

 

ابوطالب ایتوندی تصریح کرد : در طول چهار دهه گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات شگرفی در کشور اجرا کرده است و تشریح این خدمات در قالب جهاد تبیین باید در سرلوحه کار مدیران و دستگاههای اجرایی قرار گیرد و رسالت آنان فقط خدمت باشد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه مسئولین باید با روحیه انقلابی کار کنند بیان داشت : مدیران دستگاههای اجرایی باید ضمن مدیریت جهادی از کاستی ها و کمبودها فرصت بسازند.

 

در ادامه این دیدار حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین به ذکر احادیث و روایاتی از ائمه در راستای خدمت به مردم و غنیمت شمردن آن پرداخت و تصریح کرد : برخی از مشکلات موجود در شهرستان قابل پیگیری هستند و این موضوع مهم روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را می‌طلبد.

 

وی همچنین با اشاره به این موضوع که آثار منفی سوء مدیریت ها از تحریم ها بدتر است افزود : سوء مدیریت ها موجب سلب آسایش زندگی مردم و عدم توسعه همه جانبه است.

 

به گفته حجت الاسلام رضایی ، هرسین مردم نخبه و مطالبه گری دارد و باید از این ظرفیت اساسی نهایت استفاده را در راستای توسعه این شهرستان برد.

 

حجت الاسلام حسن رضایی امام جمعه هرسین در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت : برای ترسیم ، تشریح و تبیین خدمات نظام کلیه ادارات باید پای کار باشند.

 

امام جمعه هرسین ادامه داد : مدیران دستگاههای اجرایی ضمن اینکه باید بر وظایف خود واقف باشند می بایست علم کافی را در راستای وظایف محوله داشته باشند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد