شهردار هرسین خبر داد/

پیگیر رفع مشکل اراضی شهرک شهرداری هستیم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31802|19:11 - 1403/05/03
نسخه چاپی
پیگیر رفع مشکل اراضی شهرک شهرداری هستیم
شهردار هرسین در خصوص عدم تعیین تکلیف وضعیت کاربری اراضی شهرک شهرداری گفت: امیدواریم در طرح تفصیلی جدید شهری که در دست بازنگری است و امیدواری بیشتری دارد مشکل اراضی شهرک شهرداری برطرف شود.

به گزارش دیوانگاه ،در پی انتشار مطالبی در کانال ها و فضای مجازی شهرستان هرسین مبنی بر مطالبه مالکین زمین های شهرک شهرداری در خصوص عدم تعیین تکلیف وضعیت کاربری از اراضی خبرنگار دیوانگاه جهت پیگیری موضوع به سراغ شهردار هرسین رفت.

مهندس علی  قبادی در گفتگو با دیوانگاه اظهار داشت: مشکل وضعیت کاربری اراضی شهرک شهرداری مربوط به سنوات گذشته است و ربطی به دوره مدیریت ما ندارد ولی به هر حال ما از مسیر های مختلف پیگیر رفع این مشکل هستیم.

شهردار هرسین افزود: تغییر کاربری فضای سیز به سختی انجام می شود و هر گونه تغییر کاربری در حال حاضر باید با موافقت مسکن و شهرسازی انجام شود که کار دشواری است.

وی تصریح کرد: با این حال از روش های دیگر پیگیر حل مشکل هستیم و امیدواریم در طرح تفصیلی جدید شهری که در دست بازنگری است و امیدواری بیشتری دارد این مشکل برطرف شود.

قبادی اظهار داشت: در این بین برخلاف برخی ادعاهای مغرضانه که مدعی عدم پیگیری شهرداری در رفع این مشکل هست ما این آمادگی را داریم که نقشه و اسنادی که موید پیگیری جدی این موضوع هست را ارائه دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد