رئیس تأمین اجتماعی شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه :

پرداخت 7میلیاردو 872میلیون ریال بابت کمک های کوتاه به بیمه شدگان در هرسین/ارائه خدمات غیر حضوری به بیمه شدگان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27397|09:34 - 1395/11/19
نسخه چاپی
پرداخت 7میلیاردو 872میلیون ریال بابت کمک های کوتاه به بیمه شدگان در هرسین/ارائه خدمات غیر حضوری به بیمه شدگان
رئیس تأمین اجتماعی شهرستان هرسین گفت: در سال جاری و تا پایان دیماه این شعبه 1053مورد پرداختی بابت کمک های کوتاه مدت شامل مقرری بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری، اروتز و پروتز، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن و کمک هزینه ایام بارداری که در مجموع 7میلیاردو 872میلیون ریال به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

فریبرز قاسمی رئیس تأمین اجتماعی شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاه در خصوص خدمات صورت گرفته توسط این شعبه اظهار داشت:  تأمین اجتماعی شهرستان هرسین در حال حاضر دارای 5849نفر بیمه شده اصلی و 634نفر بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش است که به انضمام افراد تبعی آنان که 10551نفر می باشند جمعاً 17034نفر از مردم شهرستان تحت پوشش این بیمه می باشند.

 

وی افزود:جمع کل کارگاه های فعال که دارای بیمه شده میباشند469کارگاه می باشد که شامل صنوف، شرکت ها، پیمانکاران، ادارات و نهاد ها می باشد و از جمله کارگاه های تحت پوشش این مدیریت مجتمع جهاد فولاد، کرپ ناز، شرکت شیشه درجام زاگرس و معادن سنگ و سنگبری های فعال می باشد.

 

رئیس تأمین اجتماعی شهرستان خاطرنشان کرد: در سال جاری و تا پایان دیماه این شعبه 1053مورد پرداختی بابت کمک های کوتاه مدت شامل مقرری بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری، اروتز و پروتز، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن و کمک هزینه ایام بارداری که در مجموع 7میلیاردو 872میلیون ریال به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

 

قاسمی در ادامه اظهار داشت: در سال جاری بابت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران که 634نفر می باشند در مجموع مبلغ 53میلیلردو725میلیون ریال پرداخت شده است.

 

وی افزود: از برنامه های در دست انجام خدمات غیر حضوری می باشد که این شعبه در خصوص صدور فیش های حق بیمه مشاغل آزاد، اختیاری، رانندگان، کارگران ساختمانی، قالیبافان، به صورت 100درصد غیر حضوری انجام می گردد همچنین در خصوص دریافت لیست های حق بیمه در این شعبه به همین روش انجام می شود.

 

رئیس تأمین اجتماعی شهرستان در پایان اظهار داشت: از اقدامات انجام شده شامل تعمیرات کلی شعبه که دو طبقه اداری به یک طبقه پارتیشن بندی شده است که اینکار جهت رفاه حال ارباب رجوع صورت گرفته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد