فرمانده انتظامی شهرستان هرسین :

افزایش 75 درصدی کشفیات مواد مخدر در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27393|10:13 - 1395/11/18
نسخه چاپی
افزایش 75 درصدی کشفیات مواد مخدر در هرسین
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: کشفیات انواع موادمخدر در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 75 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ "همتعلی شکری"در گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: با تلاش هاي شبانه روزي مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، تقويت گشت‌هاي انتظامي در مناطق جرم خيز و کنترل خرده فروشان، طی دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال کشفیات انواع مواد مخدر 75 درصد افزایش یافت.

 

وي افزود: با تلاش های انجام گرفته در 10ماه گذشته در مجموع 49 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و در این راستا 215 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان هرسین تصریح کرد: عمده مشکلاتی که براي شهروندان در بحث آسیب های اجتماعي رخ مي دهد ناشي از عدم آگاهي نسبت به مسائل روز جامعه است، از اين رو اطلاع رساني و آگاهي بخشي مستمر در حوزه اجتماعي و توصيه های پليسي به خصوص از طريق رسانه هاي جمعي براي ارتقای سطح آموزش جامعه و کاهش جرايم نقش موثري دارد.

 

سرهنگ شکری در پایان ضمن قدرداني از تعامل و همکاري خوب مردم با پليس در اجراي مستمر و منظم طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و برقراري نظم و امنيت، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي از طريق تلفن 110 اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم ودستگيري مجرمان اقدام شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد