مراسم تجلیل از خادمین قرآن کریم در هرسین+تصویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27381|19:19 - 1395/11/16
نسخه چاپی
مراسم تجلیل از خادمین قرآن کریم در هرسین+تصویر
با حضور امام جمعه شهرستان و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و فعالین قرآنی مراسم تجلیل از خادمین قرآن کریم در امامزاده مهدی(ع) هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور امام جمعه شهرستان و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و فعالین قرآنی مراسم تجلیل از خادمین قرآن کریم در امامزاده مهدی(ع) هرسین برگزار شد.

 

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان در این مراسم ضمن تشکر از بانیان این برنامه به خصوص اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شورای توسعه فعالیت های قرآنی هرسین و همچنین ادارات و ارگان های شهرستان اظهار داشت: در شهرستان هرسین بیش از 40جلسه قرآنی برگزار می شود که این یک ظرفیت معنوی خوبی برای شهرستان است.

 

ایشان در ادامه افزود: لازم است که دست اندرکاران فعالیت های قرآنی در هرسین برنامه ریزی منسجمی جهت برگزاری مسابقات و محافل قرآنی داشته باشند تا قاری قرآن ما مجبور نباشد در مسابقات قرآنی استانی به نام شهرستان های دیگر شرکت کند.

 

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد:درخواستی که از حجت الاسلام عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان داریم این است که بحث توسعه صحن امامزاده مهدی(ع) را انجام دهند و از مردم هم می خواهیم که در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در خصوص اهمیت توسعه فعالیت های قرآنی در شهرستان و تأثیرگذاری جلسات قرآنی بر جامعه به خصوص بر نسل جوان و بحث احداث و توسعه صحن امامزاده مهدی(ع) هرسین مطالبی را عنوان کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد