به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) صورت گرفت/

اهداء 22 مورد جهیزیه به مددجویان تحت حمایت در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27380|12:37 - 1395/11/16
نسخه چاپی
اهداء 22 مورد جهیزیه به مددجویان تحت حمایت در هرسین
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هرسین از اهداء 22 مورد جهیزیه به مددجویان تحت حمایت به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و دهه مبارک فجر توسط این مدیریت خبر داد.

وحید ارم آبادی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت: به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و دهه مبارک فجر 22مورد جهیزیه با اعتبار  440میلیون ریال با مشارکت خیرین،درآمد های مردمی و اعتبارات دولتی به دختران تحت پوشش اهداء شد.

 

وی افزود::کمیته امداد در تسهیل و ترویج ازدواج به هنگام،آگاهانه وآسان برای جوانان در شرف ازدواج و زنان سرپرست خانوارهمیشه پیش قدم بوده و برنامه هایی در نظر گرفته است و در این راستا مبلغ سرانه پرداختی جهیزیه دختران تحت حمایت تا سقف ۲میلیون تومان می باشد .

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه ازدواج به عنوان راه حلی اجتماعی و پسندیده و وسیله ای برای سامان دادن و ثبات زندگی جوانان است کمیته امداد حدود ۲۰سال است که در امر ازدواج و تهیه جهیزیه برای نوعروسان و تازه دامادهای تحت حمایت در سطح وسیعی کمک کرده است.

 

ارم آبادی با بیان اینکه تقویت بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیبهای فردی،اجتماعی از قبیل:طلاق، اعتیاد و بزهکاری یکی از برنامه های مهم این نهاد است، اظهار داشت: تامین بسترهای توانمندی و خوداتکایی در سایه آرامش،آسایش و سلامت کانون خانواده،حفظ و تقویت حمایتی به منظورخروج زوج های جوان از پوشش خدمات مستمراز دیگر اهدافی است که این نهاد هرساله در اولویت کار خود قرار می دهد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد