به مناسبت دهه مبارک فجرصورت گرفت/

اعزام دانش آموزان هرسینی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور+تصویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27376|10:19 - 1395/11/15
نسخه چاپی
اعزام دانش آموزان هرسینی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور+تصویر
صبح امروز با حضور فرمانده سپاه، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان دانش آموزان هرسینی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز با حضور فرمانده سپاه، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان دانش آموزان هرسینی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در این مراسم اظهار داشت: اسلام دین اخلاق است و بالاترین درجه اخلاق ایثار است و از خود گذشتن در سطح شما داشن آموزان به اشکال گوناگونی است اما در جریان انقلاب اسلامی قشر جوان به اندازه ای از لحاظ روحی رشد کردند که برای حفظ آب و خاک و وطن از جان خود گذشت.

 

وی افزود: در زمان جنگ علی رغم اینکه استان های مرزی در خط مقدم بودند ولی دیده می شود که استان هایی که در مرکز کشور یا شرق هستند دارای بیشترین شهدا هستند امروز ما امنیتی که داریم به خاطر جانفشانی این جوانان است و نتیجه آن جانفشانی همین امنیت است.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: این سفر امیدواریم یک سفر معنوی خوبی برای شما باشد و در راه برگشت یک توشه معنوی خوبی از این سفر به همراه آورده باشید.

 

در ادامه سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز یک کاروان در قالب اردوی راهیان نور به مناسبت این ایام به مناطق جنوب کشور اعزام می شوند.

 

وی افزود:در این سفر معنوی تعداد 145نفر در مجموع دانش آموزان پایه متوسطه دوم و کادر همراه طی سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، فاف و والفجر 8 بازدید می کنند.