با حضور معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح /

پویش ملی چله انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی در هرسین برگزار شد+ تصویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27373|14:42 - 1395/11/14
نسخه چاپی
پویش ملی چله انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی در هرسین برگزار شد+ تصویر
صبح امروز با حضور معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح پویش ملی چله انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز با حضور معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح پویش ملی چله انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی در هرسین برگزار شد.

 

 امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در مراسم پویش ملی چله انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی و همچنین گرامیداشت شهدای انقلاب و مدافع حرم ضمن تبریک فرار رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و تشکر از حضور سردار علیرضا افشار جانشین معاونت امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در شهرستان هرسین اظهار داشت: شهرستان هرسین از پیش قدمان مبارزه با طاغوت بودند و در دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

 

وی افزود: سردار افشار از خدمتگذاران صدیق نظام و از افتخارات دوران دفاع مقدس هستند که در سنگرهای مختلفی از انقلاب منشأ اثر بوده اند.

 

فرماندار هرسین در ادامه تصریح کرد: سردار افشار از نخبگان دانشگاهی و فرماندهان بزرگ دوران جنگ بوده اند و در حوزه وزارت کشور هم خدمت کرده اند.

 

شاه آبادی اظهار داشت: به عنوانی مسئولی از این نظام تلاش کرده ایم از بدو ورود به شهرستان هرسین برنامه ای میان مدت برای خروج شهرستان از وضعیت فعلی ایجاد کنیم و در جذب اعتبارات هم چشم انداز شهر هرسین را کلان دیده ایم.

 

در ادامه سردار علیرضا افشار معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تبریک فرار رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به مختصری از تاریخچه انقلاب اسلامی تحقق اهداف انقلاب اسلامی را در چند بخش مورد تأکید قرار داد.