نشست بصیرتی و گفتمان سازی با موضوع اقتصاد مقاومتی در هرسین+تصویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27370|14:42 - 1395/11/13
نسخه چاپی
نشست بصیرتی و گفتمان سازی با موضوع اقتصاد مقاومتی در هرسین+تصویر
صبح امروز به همت سپاه ناحیه نشست بصیرتی و گفتمان سازی با نقش کارمندان و مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز به همت سپاه ناحیه  نشست بصیرتی و گفتمان سازی با نقش کارمندان و مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی در هرسین برگزار شد.

 

حجت الاسلام جعفری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز یروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) مختصری از تاریخچه انقلاب اسلامی و ویژگی های انقلاب را مورد بحث قرار داد

 

وی افزود: کاری که امام خمینی (ره) انجام داد از صدر اسلام تا به حال بی سابقه است، هر چند که قبلا هم نهضت هایی شکل گرفته بود ولی اینها مقدمه ای برای شکل گیری انقلاب اسلامی شد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراونی داشت که از آنجمله می توان به بحث تدین و معنویت، بحث سیاسی و نقش آفر ینی مردم در سرنوشت خود و سومین دستاورد مباحث علمی بود.

 

حجت اسلام جعفری با اشاره به اهمیت مقوله اقتصاد مقاومتی در جامعه اظهار داشت: سال هاست که رهبری بر روی بحث اقتصاد و عدم وابستگی به خارج تأکید می کند اما برخی ها به این باور نرسیده بودند ولی امروز در جلسات خصوصی خود بر این موضوع اجماع دارند که اشتباه کردند که به منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی عمل نکردند.