مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره ) هرسین خبر داد/

حمایت کمیته امداد شهرستان هرسین از 17نفر بیمار خاص و صعب العلاج

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27307|13:24 - 1395/11/06
نسخه چاپی
حمایت کمیته امداد شهرستان هرسین  از 17نفر بیمار خاص و صعب العلاج
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره ) هرسین از حمایت این مدیریرت از 17 نفر بیمار خاص و صعب العلاج و ناتون حرکتی در شهرستان خبر داد.

وحید ارم آبادی مدیرکمیته امداد امام  خمینی (ره ) شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاز حمایت این مدیریرت از 17نفر بیمار خاص و صعب العلاج و ناتون حرکتی در شهرستان خبر داد و اظهار داشت:در این راستا مبلغ 102میلیون ریال بابت کمک هزینه به آنها پرداخت گردید.

 

وی با اشاره به  قیمت بالای برخی داروهای بیماران صعب العلاج که هزینه های زیادی را به بیماران تحمیل می کند افزود:  بیماران صعب العلاج تعدادشان هر روز در حال افزایش است که علاوه بر رنج و درد بیماری، نگرانی تامین هزینه های درمانی را دارند.

 

مدیرکمیته امداد امام  خمینی (ره ) شهرستان با بیان اینکه کمیته امداد با برنامه ریزی های دقیق و مدون تمامی نیازهای این بیماران را شناسایی کرده تا بتواند با کمک و حمایت از این افراد هزینه هایی که برای درمان و مداوا پرداخت می کنند به حداقل برساند خاطرنشان کرد: این نهاد با پرداخت هزینه های درمان بیماران خاص و صعب العلاج۱۰۰درصد هزینه های جانبی آنان را متقبل شده است که شامل تامین لوازم مصرفی جانبی، بیمه تکمیلی، بیمه های درمانی، تجهیزات توانبخشی همچون ویلچر، عصا، عینک، لباس سوختگی، تجهیزات غیرتوانبخشی، مراقبت در منزل و خدمات ایاب ذهاب بیماران به مراکز درمانی  شهرستان مراجعه کنند

 

ارم آبادی در ادامه اظهار داشت: : این نهاد هزینه داروهای بیماران خاص و صعب‌العلاج به ویژه افرادی که از داروهای شیمی درمانی استفاده می کنند و داروهایی را  که مصرف دائمی دارند و تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار ندارند پرداخت می کند.

 

وی افزود: کمیته امدادشهرستان هرسین درسال جاری یک  میلیارد هشت بیست وچهارهزارتومان برای بیمه افراد تحت حمایت هزینه کرده است.

 

مدیرکمیته امداد امام  خمینی (ره ) شهرستان درخصوص طرح مراقبت در منزل افراد تحت حمایت و بیماران کمیته امداد تصریح کرد: این نهاد برای نگهداری از بیمارانی که قادر به حرکت نیستند به افراد خانواده آنان مبلغ ششصد هزار تومان هزینه نگهداری پرداخت می کند تا افراد بیمار بتوانند در کنار خانواده به ادامه زندگی خود بپردازند. بیش از 17 نفر از افرادی که زمین‌گیر هستند ماهیانه هزینه مراقبت در منزل به افراد خانواده آنان پرداخت می شود.