سرپرست اداره ارشاد اسلامی هرسین در گفتگو با دیوانگاه :

همایش آسیب شناسی و ناهنجاری های اجتماعی در هرسین برگزار می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27295|11:09 - 1395/11/03
نسخه چاپی
همایش آسیب شناسی و ناهنجاری های اجتماعی در هرسین برگزار می شود
سرپرست اداره ارشاد اسلامی هرسین از برگزاری همایش آسیب شناسی و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان خبر داد.

ملکیان سرپرست اداره ارشاد اسلامی هرسیندر گفتگو با دیوانگاه از برگزاریهمایش آسیب شناسی و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان خبر داد و اظهار داشت:این همایش با همکاری ادارات دادگستری شهرستان، اداره آموزش و پرورش، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین به منظور آسیب شناسی و واکاوی ناهنجاریهای اجتماعی شهرستان هرسین در بهمن ماه سالجاری در محل سالن فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی به اجراء در خواهد آمد.

 

وی افزود: در نظر داریم با توجه به فراخوان تهیه شده و ارسال آن به مدارس مسابقه ای جهت اجر ا بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در زمینه های (نقاشی و کاریکاتور- خوشنویسی-مقاله نویسی و خاطره نویسی) برگزار شود.

 

سرپرست اداره ارشاد اسلامی هرسین خاطرنشان کرد: دانش آموزان عزیز می توانند ظرف مهلت تعیین شده نسبت به ارسال آثار خود به اداره آموزش و پرورش شهرستان اقدام نمایند.

 

ملکیان در ادامه اظهار داشت: از بین آثار دریافتی نسبت نفرات اول تا سوم در سه مقطع مختلف تحصیلی مشخص و با ارائه لوح تقدیر و جوایز نقدی در روز مراسم از صاحبان این آثار تجلیل می شود.

 

وی در پایان افزود: آثار ارائه شده به دبیرخانه پس از انتخاب آثار توسط هیئت داوران نسبت به برپایی نمایشگاهی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور همزمان با اجرای این همایش در یکی از روزهای بهمن ماه سالجاری به نمایش در خواهد آمد..