به گزارش خبرنگار دیوانگاه، سرهنگ "همتعلي شکري" فرمانده انتظامي شهرستان هرسين در كميسيون تحول كوپ(کلانتری ها و پاسگاه ها) شهرستان هرسين، گفت: با آموزش الگوهاي صحيح رفتاري و گفتاري و نظارت بر كسب اين مهارت ها و نهادينه شدن آنها در بين كارکنان، مي توان رضايت مردم را در نحوه برخورد با آنان بدست آورد.
وي با تأکيد بر اصل مردم داري و تکريم ارباب رجوع و رعايت حقوق شهروندي از سوي مأموران پليس، افزود: رعايت اين مؤلفه ها باعث عزت و اقتدار نيروي انتظامي در جامعه و تقويت مشارکت همگاني مردم با پليس مي شود.
فرمانده انتظامي شهرستان هرسين در ادامه بزرگترين سرمايه پليس را اعتماد مردمي دانست و تصريح كرد: عملكرد پليس بايد در راستاي جلب اعتماد و رضايت عمومي اقشار مختلف باشد.
سرهنگ شکري با اشاره به کميته هايي که در تحول کوپ پيش بيني شده است، از مديران خواست با ساماندهي و سازماندهي به موقع کميته ها در حوزه هاي مهارت افزايي، ارتقاي روحيه و انگيزه، حفظ توان رزمي و آمادگي جسماني و دفاع شخصي در پيشرفت اين تحول نقش بسزايي ايفا کنند.
نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد