فرمانده انتظامي شهرستان هرسين:

پيشگيري از جرايم و رضايت مندي مردم از اهداف تحول کوپ است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27211|15:37 - 1395/10/25
نسخه چاپی
پيشگيري از جرايم و رضايت مندي مردم از اهداف تحول کوپ است
فرمانده انتظامي شهرستان هرسين در کميسيون تحول کوپ و در جمع مسئولان انتظامي شهرستان گفت: پيشگيري از جرايم و رضايت مندي مردم از اهداف تحول کوپ است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، سرهنگ "همتعلي شکري" فرمانده انتظامي شهرستان هرسين در كميسيون تحول كوپ(کلانتری ها و پاسگاه ها) شهرستان هرسين، گفت: با آموزش الگوهاي صحيح رفتاري و گفتاري و نظارت بر كسب اين مهارت ها و نهادينه شدن آنها در بين كارکنان، مي توان رضايت مردم را در نحوه برخورد با آنان بدست آورد.

 


وي با تأکيد بر اصل مردم داري و تکريم ارباب رجوع و رعايت حقوق شهروندي از سوي مأموران پليس، افزود: رعايت اين مؤلفه ها باعث عزت و اقتدار نيروي انتظامي در جامعه و تقويت مشارکت همگاني مردم با پليس مي شود.

 


فرمانده انتظامي شهرستان هرسين در ادامه بزرگترين سرمايه پليس را اعتماد مردمي دانست و تصريح كرد: عملكرد پليس بايد در راستاي جلب اعتماد و رضايت عمومي اقشار مختلف باشد.

 


سرهنگ شکري با اشاره به کميته هايي که در تحول کوپ پيش بيني شده است، از مديران خواست با ساماندهي و سازماندهي به موقع  کميته ها در حوزه هاي مهارت افزايي، ارتقاي روحيه و انگيزه،  حفظ توان رزمي و آمادگي جسماني و دفاع شخصي در پيشرفت اين تحول نقش بسزايي ايفا کنند.