با بدرقه مسئولین شهرستان صورت گرفت/

اعزام 365نفر از دانش آموزان هرسینی به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصویر

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 26612|11:52 - 1395/08/10
نسخه چاپی
اعزام 365نفر از دانش آموزان هرسینی به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصویر
با بدرقه مسئولین شهرستان و به همت بسیج داشن اموزی شهرستان تعداد365نفر از دانش آموزان هرسینی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز با بدرقه مسئولین شهرستان هرسین تعداد 365نفر از داشن آموزان پسر متوسطه دوره دوم در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور  اعزام شدند.

 

الماسی رئیس آموزش و پرورش هرسین در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از دست اندرکاران این برنامه اظهار داشت:کاروان های راهیان نور فرصت مناسب و مغتنمی برای تعمیق باورهای انقلاب و ارزش های شهدا در بین نسل های جوان جامعه بوده و این امر به تقویت روحیه ایثار و استکبارستیزی آنها کمک می کند.

 

در ادامه سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین طی سخنانی افزود: کاروانهای اعزامی در مدت زمان حضور خود در مناطق جنگی غرب کشور از یادمانهای مرصاد، پادگان توحید، و بازی دراز بازدید خواهند کرد.

 

وی بیان داشت: در این سفر معنوی که دو روز به طول خواهد انجامید حدود 365نفر از مجموعه دانش آموزان، معلمان، راویان 8سال دفاع مقدس و روحانیون حضور دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد:  آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور است

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد