تصویری_تشریحی/

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در هرسین برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 26187|20:35 - 1395/07/05
نسخه چاپی
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در هرسین برگزار شد
صبح امروز با حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و مسئولین ادارات و ارگان ها صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز و در ششمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و مسئولین ادارات و ارگان ها صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان حاضر در مراسم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نیروهای نظامی ما در طول این 8سال جنگ تحمیلی به حمایت های مردم و رهبری پیامبر گونه امام راحل(ره) خوش درخشیدند و اجازه نداند دشمن به اهداف خود دست یابد.

 

وی افزود: در این موفقیت سه عامل رهبری امام راحل(ره)، حضور همیشه در صحنه مردم و وحدت بین مردم تأثیر گذار بود و باعث این ایستادگی شد.

 

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در ادامه اظهار داشت: دشمنان ما فکر می کردند که با تهدید و تحریم و فشارهایی می توانند مردم و نیروهای نظامی ما را از اسلام و انقلاب و رهبری دور کنند.

 

وی افزود: همین دشمنان ای کاش تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران را مطالعه می کردند و می دانستند که ما دوران هشت ساله جنگ را سپری کردیم.

 

امام جمعه شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: سال هایی را تجربه کردیم که تقریبأ روزی 370شهید را تقدیم نظام اسلامی کردیم در دوران این هشت سال جنگ تحمیلی و امروز دشمن غافل از این است که مشکلاتی که ما امروز در نظام اسلامی داریم به مراتب خیلی گمتر از مشکلات زمان جنگ است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد