پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه20:35 - 1395/07/05
تصویری_تشریحی/

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در هرسین برگزار شد

صبح امروز با حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و مسئولین ادارات و ارگان ها صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز و در ششمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و مسئولین ادارات و ارگان ها صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان حاضر در مراسم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نیروهای نظامی ما در طول این 8سال جنگ تحمیلی به حمایت های مردم و رهبری پیامبر گونه امام راحل(ره) خوش درخشیدند و اجازه نداند دشمن به اهداف خود دست یابد.

 

وی افزود: در این موفقیت سه عامل رهبری امام راحل(ره)، حضور همیشه در صحنه مردم و وحدت بین مردم تأثیر گذار بود و باعث این ایستادگی شد.

 

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در ادامه اظهار داشت: دشمنان ما فکر می کردند که با تهدید و تحریم و فشارهایی می توانند مردم و نیروهای نظامی ما را از اسلام و انقلاب و رهبری دور کنند.

 

وی افزود: همین دشمنان ای کاش تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران را مطالعه می کردند و می دانستند که ما دوران هشت ساله جنگ را سپری کردیم.

 

امام جمعه شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: سال هایی را تجربه کردیم که تقریبأ روزی 370شهید را تقدیم نظام اسلامی کردیم در دوران این هشت سال جنگ تحمیلی و امروز دشمن غافل از این است که مشکلاتی که ما امروز در نظام اسلامی داریم به مراتب خیلی گمتر از مشکلات زمان جنگ است.