سرپرست فرمانداری هرسین در گفتگو با دیوانگاه :

تبیین و تشریح دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 26183|08:00 - 1395/07/05
نسخه چاپی
تبیین و تشریح دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است
سرپرست فرمانداری هرسین گفت: تبیین و تشریح دستاوردها و رشادتهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان با توجه شرایط کنونی کشور در سطح منطقه ای و بین المللی و تهاجم فرهنگی دشمنان ضروری به نظر می رسد.

امیر شاه آبادی سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین  در گفتگو با دیوانگاه، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی طی سخنانی اظهار داشت : هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است به منظور پاسداشت و تقدیر از همه کسانی که از مال و جان خود گذشتند که امروزه ما بتوانیم در امنیت و آرامش کامل در کشور زندگی کنیم .

وی افزود : تبیین و تشریح دستاوردها و رشادتهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس  برای نسل جوان با توجه شرایط کنونی کشور در سطح منطقه ای و بین المللی و تهاجم فرهنگی دشمنان ضروری به نظر می رسد که می بایست در این راستا از روشهای نو استفاده کرد .

سرپرست فرمانداری هرسین خاطرنشان کرد: 8سال جنگ تحمیلی به عنوان طولانی ترین جنگ قرن 21شناخته شده است و این جنگ در واقع با هدف ضربه زدن با انقلاب نوپای ایران صورت گرفت اما پیر و امام ما با پشتیبانی مردم این نظام نوپا را نجات داد.

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: در این بین وظیفه ما زنده نگه داشتن ایثارگری و رشادت های آنهاست که به فرموده رهبر معظم انقلاب این کار کمتر از شهادت نیست.

 

وی افزود در شهرستان علاوه بر تعداد بالای شهدای گرانقدر شهدای شاخص و ایثارگرانی وجود دارد که لازم است در این ایام با برگزاری همایش هایی و نمایشگاه هایی برگزفته از آثار و وصیت نامه شهدا  از این عزیزان تجلیل شود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد