امام جمعه شهرستان هرسین :

اگر دیدیم زمانی مسئولین رغبتی نسبت به دشمن پیدا کرده اند یقین کنید خطری جدی متوجه کشور است/ هنوز اقدام قاطعی در خصوص حقوق های نجومی صورت نگرفته است

سرویس: سیاسیکد خبر: 25930|18:36 - 1395/06/12
نسخه چاپی
اگر دیدیم زمانی مسئولین رغبتی نسبت به دشمن پیدا کرده اند یقین کنید خطری جدی متوجه کشور است/ هنوز اقدام قاطعی در خصوص حقوق های نجومی صورت نگرفته است
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: این همه جنجال بر سر حقوق های نجومی و علی رغم تأکیدات رهبری در این زمینه هنوز اقدام قاطعی از سوی دولت و قوه قضائیه صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه ابن هفته با اشاره به آغاز ماه ذی الحجه اظهار داشت در این ماه دو عید بزرگ قرار دارد و فردا هم سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است که این روز در تقویم رسمی کشور به روز ازدواج نامگذاری شده است.

 

وی افزود: این ازدواج آسمانی می تواند از لحاظ هم کفو بودن، تقسیم کار در زندگی، پرورش فرزند، مهریه پایین، جهیزیه به اندازه و مراسمات جشن عروسی برای جوانان ما یک الگوی کامل باشد.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: خود پیامبر اسلام(ص) برای دخترش لباس عروسی خرید و او را سوار بر شتر به خانه بخت فرستاد، کسی مخالف اینها نیست اما اسلام با گناه و معصیت، لهو و لعب و مشروبات الکلی در این مراسمات مخالف است، متأسفانه امروزه یک فرد مومن نماز خوان به دلیل مشکلاتی که در این مراسمات وجود دارد نمی تواند در این جور مراسمات شرکت کند.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شناخت دشمن و جدی گرفتن آن اظهار داشت: بحث دشمن را باید جدی گرفت همانطور که کم شدن بخل و کینه نسبت به دشمن علامت خوبی نیست و اگر دیدیم زمانی مردم و مسئولین یک میل و رغبتی نسبت به دشمن پیدا کرده اند اینجا یقین کنید خطری جدی متوجه کشور است.

 

وی افزود: اگر دیدیم مسئولین ما نسبت به دشمن دارند سست می شوند و فکر می کنند که با خواهش و تمنا و رفتار از سر ضعف می شود از دشنمی دشمن کم کرد بدانند که اینچنین نخواهد شد و این در واقع یک زنگ خطر برای نظام است.

 

امام جمعه شهرستان هرسین با اشاره به دیدار رهبری معظم انقلاب با کارکنان وزارت دفاع و قرارگاه خاتم الانبیاء خاطرنشان کرد:امروز دشمنان ما حتی چشم ندارند که تجهیزات نظامی داشته باشیم و از طرفی برخی سیاسیون بی بصیرت و منافق صفت دارند به این مسائل دامن می زنند.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: امروز امنیت مقوله بسیار مهمی است وضعیت کشورهای منطقه و اروپایی را ببیند و قدر دان نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی باشیم دولت تا می تواند باید به  ارتقای امنیت کمک کند.

 

وی افزود: کمتر از یک سال دیگر یک انتخابات حساس پیش رو داریم خیلی ها دارند مسائل را به حاشیه می برند، وظیفه دولت خدمت رسانی است کنسرت و فیلم را کنار بگذارید و به مسائل اولویت دار مملکت رسیدگی کنید.

 

خطیب جمعه شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد: این همه جنجال بر سر حقوق های نجومی و علی رغم تأکیدات رهبری در این زمینه هنوز اقدام قاطعی از سوی دولت و قوه قضائیه صورت نگرفته است.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم روز شهرستان اظهار داشت: امروز شهرستان هرسین مدیون سه عالم بزرگ و جلیل القدر (آیات عظام حجتی(ره) نجفی(ره) و کاظمی(ره) و زهد و تقوا و ایستادگی آنها در برابر استکبار است و امیدواریم که مردم قدرشناس هرسین حضور پرشوری در این مراسم که در روز یکشنبه این هفته برگزار می شود داشته باشند.