حجت الاسلام باقری :

ما در حال جنگ با غول های اقتصادی دنیا هستیم که می خواهند تحت سیطره آنها باشیم/امروز امریکا به یک راهزن بین الملی تبدیل شده است

سرویس: سیاسیکد خبر: 24146|16:41 - 1395/02/10
نسخه چاپی
 ما در حال جنگ با غول های اقتصادی دنیا هستیم که می خواهند تحت سیطره آنها باشیم/امروز امریکا به یک راهزن بین الملی تبدیل شده است
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: امروز امریکا به یک راهزن بین الملی تبدیل شده است و از طرفی عهدشکنی هایی هم در بحث برجام داشته ولی برخی ها هنوز دست بردار نیستند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت های پیش رو و تبریک فرا رسیدن عید سعید مبعث اظهار داشت ان شاالله که در این ایام مراسمات باشکوهی در خور شأن نبی مکرم اسلام در سطح شهرستان برگزار شود چراکه بزگترین عید ما مبعث است و اگر ما امروز مراسمات و اعیادی در اسلام داریم به برکت همین مبعث رسول گرامی اسلام(ص) است.

 

وی افزود در طول تاریخ در مقابل ادیان الهی ادیان ساختگی هم به وجود آمده است همچنانکه در دوران پیامبر اسلام(ص)نیز مشرکان با بت پرستی در مقابل اسلام دین های ساختگی به وجود آوردند.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد امروز هم وضعیت به همان شکل است همچنانکه می بینیم در کلام امام(ره) و رهبر انقلاب اسلام به اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام امریکایی و سلفی و وهابی تقسیم شده است همچنانکه برخی ها گول همین ظواهر دین های ساختگی را خورده اند.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت اسلام واقعی آن چیزی است که امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب از اول شکل گیری انقلاب اسلامی آن را معرفی کرده اند و امروز هم ما وظیفه داریم بعثت پیامبر(ص) را ادامه دهیم، ما اسلامی را می خواهیم که در مقابل مستکبران و زورگویان دنیا بایستد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری یادواره شهدای بیسیم چی در شهرستان افزود جای تقدیر و تشکر دارد از حضور با شکوه مردم و جوانان مومن و انقلابی شهرستان هرسین و همچنین تشکر از همه نهاد های انقلابی نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان در برپایی این برنامه که انصافأ برنامه تأثیر گذاری بود و امیدواریم که بتوانیم هر ساله شاهد چندین مورد از این برنامه ها در سطح شهرستان باشیم.

 

خطیب جمعه شهرستان با اشاره هفته کارگر و دیدار کارگران با رهبر انقلاب خاطرنشان کرد دیدگاه اسلام نسبت به کارگر یک دیدگاه ارزشی است، امروز ما در حال جنگ با غول های اقتصادی دنیا هستیم که می خواهند تحت سیطره آنها باشیم.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت  انقلاب باید قوی و غنی باشد، مردمی که فقیر باشند همیشه دستشان جلو دشمنانشان دراز است.

 

وی افزود اقتصاد مقاومتی جزء خواسته های جدی مقام معظم رهبری از مسئولین نظام و مردم است و معظم له بارها در خصوص خطر وابستگی به دشمن تذکر داده اند ولی برخی ها هنوز نمی خواهند این موضوع را بپذیرند.

 

امام جمعه شهرستان هرسین در ادامه خاطرنشان کرد امروز امریکا به یک راهزن بین الملی تبدیل شده است و از طرفی عهدشکنی هایی هم در بحث برجام داشته ولی برخی ها هنوز دست بردار نیستند.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری اظهار داشت قدر استاد و معلم را باید دانست همچنانکه در مقام اولیاء و انبیا الهی قرار داده شده است.

 

وی افزود باید دید که امروزه چقدر بر روی دانش آموزان و دانشجویان ما کار می شود، دانشگاه های ما بیایند و آماری بگیرند و ببینند جوانی که بهترین سالهای عمر خود را در اختیار آنها قرار می دهد یک جوان مومن و انقلابی تحویل جامعه داده اند یا یک جوان لائیک!

 

امام جمعه شهرستان در ادامه این مطلب خاطرنشان کرد در بحث خروجی و کیفیت آیا فقط مسائل علمی و آموزش بررسی می شود یا معنویت و تربیت هم محاسبه می شود.

 

حجت الاسلام باقری با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با تشکل های دانش آموزی و تذکرات معظم له در این خصوص اظهار داشت برخی از مدارس و معلمان اجازه فعالیت های انقلابی به دانش آموزان نمی دهند و آموزش و پرورش باید این موضوع را مد نظر قرار دهد.

 

وی در خصوص مشکلات اخیر آب شرب شهرستان افزود وضعیت آب شهرب هرسین رو به بهبودی است و در حال حاضر مردم هم استفاده می کنند و مسئولین هم گفته اند که خطر رفع شده است.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد لازم است در این خصوص تذکراتی داده شود اول اینکه مسئولین شهرستان برای حل این مشکل تمام تلاش خود را به کار گرفتند، دوم اینکه ر خیلی از شهرستان ها هم ایین اتفاق افتاده بود و سوم اینکه خیلی ها هم از وضعیت به وجود آمده سوء استفاده کردند و آب معدنی های نصف قیمت فروختند که معلوم نبود از کجا آورده اند و در نهایت اینکه چه فکری می توانیم برای آبنده بکنیم.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت مسئولین بدانند که مردم حرف خود را زدند و سلامت جسمی کف خواسته های آنهاست و از حالا به بعد کار مسئولین شروع می شود که پیگیر مشکلات باشند.

 

وی افزود به نظر بنده اولویت های شهرستان اول بحث آب شرب است و دوم جاده شهرستان که نیمه کاره رها شده است و لازم است که تا سال آینده حداقل این مشکلات حل شود و در سفر اخیر رئیس جمهور به استان این مشکلات به گوش رئیس جمهور برسد.

 

خطیب جمعه شهرستان ضمن گله مندی از استاندار کرمانشاه تصریح کرد انتظار داشتیم که آقای رازانی در طول این مدیریت خود سفری به شهرستان داشته باشند که حداقل گزارشی برای سفر رئیس جمهور داشته باشند.

 

حجت الاسلام باقری در خصوص برخی سوء استفاده ها در موضوع مشکل آب شهرستان اظهار داشت مردم مواظب باشید اگر اعتراضی دارید که حق شماست دفتر امام جمعه و فرماندار باز است اما اینکه برخی بخواهند تجمعات خیابانی و راهپیمایی راه بیندازند مشکلات با این حرکات حل نمی شود جز اینکه سوء استفاده دشمنان را در پی خواهد داشت.