حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

اگر این موشک ها و سپاه را نداشتیم وضعیت ما از برخی کشورهای منطقه بدتر بود/ نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به خاطر کم کاری خیلی از افراد است

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 23552|22:00 - 1395/01/13
نسخه چاپی
اگر این موشک ها و سپاه را نداشتیم وضعیت ما از برخی کشورهای منطقه بدتر بود/ نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل  به خاطر کم کاری خیلی از افراد است
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: اگر امروز این موشک ها و سپاه را نداشتیم وضعیت ما از برخی کشورهای منطقه بدتر بود، ترس دشمن از سلاح و بسیج ماست.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت یکی از مهمترین وظایف انسان خود شناسی و معرفت نفس است و اینکه ابزار و هدف خود در این دنیا و راه رسیدن به آن را بداند که اگر اینها را بداند از سردرگمی نجات پیدا خواهند کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث سخن گفتن و فایده و آفت های آن پرداخت و افزود معمولأ افرادی که اهل سخن گفتن و سر و صدا باشند در این دنیا بیشتر به چشم می آیند و اصولأ مسئولینی که سرشان به کار خودشان است کمتر به چشم می آیند هر چند از طرفی خداوند در قرآن نیز به نعمت سخن گفتن اشاره فرموده اند.

 

خطیب جمعه شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد دروغ کانون اصلی گناهان است و اینکه انسان بدون خرد و تفکر حرفی بزند چه سرهایی که بخاطر این زیان سرخ سر دار می رود.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت متأسفانه از اول انقلاب قیل و قال ها و سرو صدا ها و گزارشات دروغی که  به مردم داده شده زیاد بوده اما امروز نوبت اقدام و عمل است.

 

وی افزود در زمان امام(ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری هشدارها و نهیب های زیادی داده شد که یکی از آنها مبارزه با فساد بود و به آن عمل نکردیم و امروز می بینیم که وضعیت ما اینچنین است.

 

امام جمعه شهرستان هرسین در ادامه تصریح کرد دو سال قبل وقتی که معاون اول رئیس جمهور به رهبری انقلاب نامه می نویسد که پیامی برای کنگره مبارزه به فساد بدهید حضرت آقا در جواب نامه می نویسند که اکنون دیگر وقت عمل است.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت اگر در همین دو سالی که آقایان مسئولین دولت سرگرم مذاکرات هسته ای بودند( حال کاری به مفید بودن یا نبودن آن نداریم که تا امروز چه خساراتی داشته و وضعیت سوئفت بانکی بلا تکلیف است) دولت بر روی دغدغه ها و معیشت و مسکن مردم کار می کرد وضعیت ما اینچنین نبود و رئیس جمهور باید در این خصوص به مردم گزارش دهد و فقط حرف زدن کفایت  نمی کند.

 

وی افزود در بحث مباحث فرهنگی و تذکرات رهبری در خصوص شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی و بحث نفوذ مسئولین چه کاری انجام داده اند ، از سوی دیگر اگر چند نفر بچه بسیجی می آیند و کاری انجام می دهند آقایان مسئولین می گویند اینها تندرو هستند.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد در بحث انقلابی بودن و ماندن مسئولین چقدر پایبند مکتب امام(ره) هستند، اول انقلاب ما جان خود را فدای امام می کردیم آیا امروز هم به اندازه حرف زدن عمل می کنیم.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مداحان با رهبر انقلاب اظهار داشت معظم له در این دیدار جملاتی را بیان فرمودند که خطاب به شخص آقای هاشمی است که گفته اند دنیای امروز دنیای گفتمان است نه موشک،

 

وی افزود ما خطاب به آقای هاشمی می گوییم که ما اگر این موشک ها و سپاه را نداشتیم وضعیت ما الان هم مثل برخی از کشورهای منطقه بود، ترس دشمن از سلاح و بسیج ماست.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد حضرت آقا در جواب این سخنان فرمودند این حرف ها یا از روی نا آگاهی است یا خیانت است،

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت همه چیز را که نباید رهبری وارد عمل شود آنوقت می آییم و دم از ولایت می زنیم، اینکه حضرت آقا امسال را به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل  نامگذاری کردند به خاطر کم کاری خیلی از افراد است.