حجت الاسلام باقری :

در 12فروردین ثمره مبارزات ضد استکباری و ضد طاغوتی به ثمر نشست/ اگر دولت برنامه ای برای تولید نداشته باشد مردم هم به دولت نگاه می کنند

سرویس: سیاسیکد خبر: 23514|17:19 - 1395/01/06
نسخه چاپی
در 12فروردین ثمره مبارزات ضد استکباری و ضد طاغوتی به ثمر نشست/ اگر دولت برنامه ای برای تولید نداشته باشد مردم هم به دولت نگاه می کنند
امام جمعه شهرستان هرسین در اولبن نماز جمعه سال 1395ضمن تبریک سال نو گفت:در روز 12فروردین ثمره مبارزات ضد استکباری و ضد طاغوتی و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی مردم به بار نشست و این روز از سوی امام خمینی(ره) به روز جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در اولبن نماز سال 1395ضمن تبریک سال نو اظهار داشت به فال نیک می گیریم سالی را که اولش و آخرش به اسم حضرت زهرا(س) مزین است و از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است.

 

وی با اشاره به فرا رسیدم 12فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت 12فروردین از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که مردم با رأی 2/98درصدی خود نظام کشور ار از سلطنتی به جمهوری اسلامی تغییر دادند.

 

امام جمعه شهرستان هرسین در ادامه خاطرنشان کرد در این روز ثمره مبارزات ضد استکباری و ضد طاغوتی و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی مردم به بار نشست و این روز از سوی امام خمینی(ره) به روز جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت امروز نزدیک به چهار دهه از آن تاریخ می گذرد و جمهوری اسلامی نه تنها ناتوان نشده است بلکه قوی تر از همیشه به حرکت خود در جهت کسب قله های بالاتر حرکت می کند.

 

وی در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب در لحظه تحویل سال نو افزود حضرت آقا 10راهکار عملی برای پویا شدن اقتصاد و خارج شدن از وضعیت رکود فعلی که در همه قسمت های اقتصاد دیده می شود ارائه کردند.

 

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد امروز تنها جایی که در اقتصاد در حال رشد کردن است بحث سود های بانکی است و اگر امروز دولت برای پایین آوردن سودهای بانکی برنامه ای داشته باشد مردم به سمت تولید می آیند.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت در باب اقتصاد مقاومتی در طول این دو سال به اندازه کافی سمینار، جلسه، مقاله و تحلیل ارائه شد و امروز نوبت عمل است.

 

وی افزود مردم به مسئولین و دولت نگاه می کنند اگر دولت برنامه ای برای تولید نداشته باشد مردم هم به دولت نگاه می کنند و واقعیت این است که مردم ما تنبل نیستند و این دولت است که باید مردم را به کار بگیرد.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به تعطیلی کارخانجات، و پروژه های ملی همچون مسکن مهر خاطرنشان کرد در همین بحث مسکن مهر که دچار رکود شد و دولت از آن حمایت نکرد نزدیک به 430شغل مرتبط  وجود داشت و مردم از قبل آن نان می خوردند.

 

حجت الاسلام باقری در خصوص توانمندهای موجود در کشور در بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت معظم له فرمودند کسی که می تواند موشکی با برد 2هزار کیلومتر را بسازد آیا نمی تواند بهترین ماشین ها را برای کشور تولید کند، این نیاز به حمایت دولت دارد و در مقابل دولت هم از آنها کار بخواهد.

 

وی با اشاره به پیش رو داشتن روز طبیعت و لزوم توجه مردم به حفظ و حراست از آن افزود به طبیعت رفتن اشکالی ندارد ولی نباید به کشت و زمین مردم ضربه زد و طبیت را آتش زد.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد منابع طبیعی بیت المال است و نباید به بهانه استفاده آنرا تخریب کرد