به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در هرسین صورت گرفت/

از اعزام کاروان خانواده شهدا و ایثارگران به مناطق عملیاتی تا غبارروبی و گلباران مزار شهدا +تصویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 23377|13:44 - 1394/12/20
نسخه چاپی
از اعزام کاروان خانواده شهدا و ایثارگران به مناطق عملیاتی تا غبارروبی و گلباران مزار شهدا +تصویر
صبح امروز با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان هرسین و به مناسبت گرامیداشت روز شهدا مراسماتی در سطح شهرستان هرسین به همین مناسبت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان هرسین و به مناسبت گرامیداشت روز شهدا مراسم اعزام کاروان زيارتي متشكل از تعدادي از فرزندان و همسران ايثارگران شهرستان هرسين به مناطق جنوب كشور و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سطح شهرستان برگزار شد.


ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين اظهار داشت به منظور اداي تكليف ، تكريم و پاسداشت خانواده هاي معظم ايثارگران 85 نفر از همسران و فرزندان خانوادهاي ايثارگر شهرستان هرسين به اين سفر معنوي فرستاده شدند.


وی افزود : در جامعه ما ميزان تأثير پذيري بالايي از خانواده هاي ايثارگران كه ترويج كننده روحيه ايثار و شهادت هستند وجود دارد و از اين ظرفيت بسيار مهم بايستي در راستاي گسترش و نهادينه نمودن فرهنگ ايثار و فداكاري استفاده كرد.


فرماندار شهرستان در پايان سخنانش با بيان اينكه بايد از تمام ظرفيت ها و امكانات براي خدمتگذاري و رفع مشكلات خانواده هاي معظم ايثارگران استفاده كرد خاطرنشان کرد تقويت روحيه جهادي و معنوي خانواده هاي ايثارگر زمينه ساز حضور آنان در جبهه مبارزه فرهنگي كشور و نظام در مقابل با هجمه فرهنگي دشمنان و جنگ نرم خواهد بود.


در ادامه از ديگر برنامه هاي اين روز عطرافشاني و گلباران مزار شهداء با حضور مسئولین شهرستان بود که در این مراسم تعدادی از خانواده های معظم شهدا نیز حضور داشتند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد