پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:44 - 1394/12/20
به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در هرسین صورت گرفت/

از اعزام کاروان خانواده شهدا و ایثارگران به مناطق عملیاتی تا غبارروبی و گلباران مزار شهدا +تصویر

صبح امروز با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان هرسین و به مناسبت گرامیداشت روز شهدا مراسماتی در سطح شهرستان هرسین به همین مناسبت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان هرسین و به مناسبت گرامیداشت روز شهدا مراسم اعزام کاروان زيارتي متشكل از تعدادي از فرزندان و همسران ايثارگران شهرستان هرسين به مناطق جنوب كشور و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سطح شهرستان برگزار شد.


ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين اظهار داشت به منظور اداي تكليف ، تكريم و پاسداشت خانواده هاي معظم ايثارگران 85 نفر از همسران و فرزندان خانوادهاي ايثارگر شهرستان هرسين به اين سفر معنوي فرستاده شدند.


وی افزود : در جامعه ما ميزان تأثير پذيري بالايي از خانواده هاي ايثارگران كه ترويج كننده روحيه ايثار و شهادت هستند وجود دارد و از اين ظرفيت بسيار مهم بايستي در راستاي گسترش و نهادينه نمودن فرهنگ ايثار و فداكاري استفاده كرد.


فرماندار شهرستان در پايان سخنانش با بيان اينكه بايد از تمام ظرفيت ها و امكانات براي خدمتگذاري و رفع مشكلات خانواده هاي معظم ايثارگران استفاده كرد خاطرنشان کرد تقويت روحيه جهادي و معنوي خانواده هاي ايثارگر زمينه ساز حضور آنان در جبهه مبارزه فرهنگي كشور و نظام در مقابل با هجمه فرهنگي دشمنان و جنگ نرم خواهد بود.


در ادامه از ديگر برنامه هاي اين روز عطرافشاني و گلباران مزار شهداء با حضور مسئولین شهرستان بود که در این مراسم تعدادی از خانواده های معظم شهدا نیز حضور داشتند