ياور محمدي :

لزوم انجام طرح جامع ترافیکی در محدوده بیستون /مهمترين معضل ترافيكي هرسين حضور ماشین های دوره گرد در خیابان های اصلی شهر در ايام پايان سال است /

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 23338|11:55 - 1394/12/19
نسخه چاپی
لزوم انجام طرح جامع ترافیکی در محدوده بیستون /مهمترين معضل ترافيكي هرسين حضور ماشین های دوره گرد در خیابان های اصلی شهر در ايام پايان سال است /
فرماندار شهرستان هرسين در آخرين جلسه شوراي ترافيك سال 1394 گفت : مهمترين معضل ترافيكي شهر هرسين در ايام پايان سال حضور دست فروشان و ماشين هاي دوره گرد در خيابان و ميادين اصلي شهر مي باشد.

بهگزارش خبرنگار دیوانگاه،ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در آخرين جلسه شوراي ترافيك سال 1394 گفت : با توجه به اجرا شدن طرح جامع و مشخص شدن محدوده شهر بيستون و ورود گردشگران به اين شهر شهرداري بيستون ضمن مشخص كردن محدوده هاي شهري عواملي را كه باعث ايجاد ترافيك مي شود را حذف و در جهت نصب علائم جديد اقدامات لازم را به عمل آورند.

 

محمدي همچنين بر تعويض علائم راهنمايي و رانندگي فرسوده و غير قابل رويت و انجام خط كشي هاي جديد در شهرستان هرسين تأكيد كرد. 

 

فرماندار هرسين در ادامه اظهار داشت : در جهت حل مشكل تخليه آب پل زير گذر شهرك بلوردي اداره راه و شهرسازي و شهرداري مسير سيلابهاي منتهي به پل را مهار كنند و سوابق مربوط به ساخت و ايجاد اين زير گذر را در اسرع وقت به فرمانداري ارائه نمايند.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت ورودي شهر بيستون از طرف كرمانشاه و پيچ نزديك به بقعه متبرك امام زاده باقر(ع) مي بايست از لحاظ نصب علائم ترافيكي جديد ساماندهي شود زيرا همواره باعث بروز تصادف و مشكلات ترافيكي بوده است .

وی در بخش ديگري از سخنانش افزود مهمترين معضل ترافيكي شهر هرسين در ايام پايان سال حضور دست فروشان و ماشين هاي دوره گرد در خيابان و ميادين اصلي شهر مي باشد و از شهرداري و مديريت راهور خواست اهتمام بيشتري نسبت به حل اين مشكل و برخورد قانوني با متخلفان داشته باشند .

 

ياور محمدي در پايان گفت از تاريخ 15/12/94  تا پايان سال 1394 طرح محدوديت ترافيكي از مسير ميدان جمهوري اسلامي به طرف ميدان آزادي در شهر هرسين به اجرا گذاشته خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد