پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه11:55 - 1394/12/19
ياور محمدي :

لزوم انجام طرح جامع ترافیکی در محدوده بیستون /مهمترين معضل ترافيكي هرسين حضور ماشین های دوره گرد در خیابان های اصلی شهر در ايام پايان سال است /

فرماندار شهرستان هرسين در آخرين جلسه شوراي ترافيك سال 1394 گفت : مهمترين معضل ترافيكي شهر هرسين در ايام پايان سال حضور دست فروشان و ماشين هاي دوره گرد در خيابان و ميادين اصلي شهر مي باشد.

بهگزارش خبرنگار دیوانگاه،ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در آخرين جلسه شوراي ترافيك سال 1394 گفت : با توجه به اجرا شدن طرح جامع و مشخص شدن محدوده شهر بيستون و ورود گردشگران به اين شهر شهرداري بيستون ضمن مشخص كردن محدوده هاي شهري عواملي را كه باعث ايجاد ترافيك مي شود را حذف و در جهت نصب علائم جديد اقدامات لازم را به عمل آورند.

 

محمدي همچنين بر تعويض علائم راهنمايي و رانندگي فرسوده و غير قابل رويت و انجام خط كشي هاي جديد در شهرستان هرسين تأكيد كرد. 

 

فرماندار هرسين در ادامه اظهار داشت : در جهت حل مشكل تخليه آب پل زير گذر شهرك بلوردي اداره راه و شهرسازي و شهرداري مسير سيلابهاي منتهي به پل را مهار كنند و سوابق مربوط به ساخت و ايجاد اين زير گذر را در اسرع وقت به فرمانداري ارائه نمايند.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت ورودي شهر بيستون از طرف كرمانشاه و پيچ نزديك به بقعه متبرك امام زاده باقر(ع) مي بايست از لحاظ نصب علائم ترافيكي جديد ساماندهي شود زيرا همواره باعث بروز تصادف و مشكلات ترافيكي بوده است .

وی در بخش ديگري از سخنانش افزود مهمترين معضل ترافيكي شهر هرسين در ايام پايان سال حضور دست فروشان و ماشين هاي دوره گرد در خيابان و ميادين اصلي شهر مي باشد و از شهرداري و مديريت راهور خواست اهتمام بيشتري نسبت به حل اين مشكل و برخورد قانوني با متخلفان داشته باشند .

 

ياور محمدي در پايان گفت از تاريخ 15/12/94  تا پايان سال 1394 طرح محدوديت ترافيكي از مسير ميدان جمهوري اسلامي به طرف ميدان آزادي در شهر هرسين به اجرا گذاشته خواهد شد.